Opis stanowiska pracy
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w RzeszowieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzkiPodkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- zapewnienie funkcjonowania Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w tym dokumentowanie jego prac,
- koordynowanie pracą zespołu planistycznego w zakresie opracowywania i aktualizacji bazy danych sił i środków, ujętych w Wojewódzkim Planie Zarządzania Kryzysowego, niezbędnych do reagowania w sytuacjach kryzysowych z wykorzystaniem systemów informacji przestrzennej GIS,
- dokonywanie oceny przygotowań oraz opracowywanie dokumentów organizacyjno-planistycznych w zakresie logistycznego zabezpieczenia do działalności na dany rok w zakresie zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie spraw z zakresu planowania budżetu Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w tym planowania i rozliczania wydatków bieżących, zadań inwestycyjnych i dotacji,
- współdziałanie w opracowywaniu i aktualizacji Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego, we współpracy z właściwymi jednostkami służb, inspekcji i straży oraz jednostkami samorządu terytorialnego,
- współdziałanie w określaniu zagrożeń województwa związanych z rozwojem cywilizacji i siłami przyrody z wydziałami urzędu, organami administracji zespolonej i niezespolonej, organizacjami pozarządowymi,
- współdziałanie w zbieraniu, dokumentowaniu informacji ze zdarzeń lub sytuacji kryzysowych, prowadzenie kart zdarzeń oraz opracowywanie wstępnych raportów o wielkości strat i szkód powstałych w infrastrukturze województwa.
Warunki pracy• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
• w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej umiejętność działania pod presją czasu i w stresie.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na II piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 15 osób, próbki pracy wynikające z pozostałych wymagań niezbędnych.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 500 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 867 12 10
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej - powyżej 6 miesięcy,
- znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, zespolonych służb, inspekcji i straży oraz organów administracji niezespolonej pod kątem realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego,
- znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),
- przeszkolenie z obsługi systemów informacji przestrzennej GIS,
- umiejętność obsługi komputera (MS Word).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- poświadczenie bezpieczeństwa lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagane powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej
- kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu obsługi systemów informacji przestrzennej GIS.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego poświadczenie bezpieczeństwa lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu