Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współpraca z powiatowymi centrami zarządzania kryzysowego, z centrami zarządzania kryzysowego województw sąsiednich oraz stanowiskami dyżurnymi służb, inspekcji i straży działających na terenie województwa, a także z centralnymi elementami systemu zarządzania kryzysowego w celu monitorowania zagrożeń naturalnych, w szczególności hydrometeorologicznych, środowiskowych, społecznych oraz prowadzenia analizy występujących zdarzeń, zagrożeń oraz zjawisk i ich wizualizacji graficznej na mapach cyfrowych (GIS), z wykorzystaniem systemów komputerowych wspomagających zarządzanie kryzysowe
  • opracowywanie, we współpracy z powiatowymi centrami zarządzania kryzysowego, w formie raportów i meldunków, analiz okresowych w celu zdefiniowania, na potrzeby Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Wojewody, stanu i rodzajów zagrożeń w województwie, przy wykorzystaniu specjalnie dedykowanych do tego aplikacji
  • przygotowywanie oraz wykorzystywanie aplikacji ARCUS Geo, ARCUS 2005 oraz innych będących na wyposażeniu Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody w celu wizualizacji analiz i tworzenia map ryzyka, a także prognozowania i analizy zagrożeń
  • współpraca z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w celu monitorowania sytuacji hydrometeorologicznej oraz dokonywania analiz i prognoz tej sytuacji
  • współpraca ze służbami Głównego Lekarza Weterynarii, z Wielkopolskim Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym oraz innymi podmiotami w zakresie zagrożeń epidemicznych i epizootycznych na terenie województwa wielkopolskiego
  • współpraca z podmiotami zdefiniowanymi w wojewódzkim planie zarządzania kryzysowego jako podmioty współdziałające w ramach systemu zarządzania kryzysowego w celu wymiany informacji o zdarzeniach i zagrożeniach oraz uzgadniania zakresu wspólnie realizowanych zadań
  • współpraca ze środkami masowego przekazu w celu przekazywania treści rozporządzeń obywatelom, jednostkom samorządu terytorialnego i innym podmiotom; przekazywanie redaktorom naczelnym oraz nadawcom programów radiowych i telewizyjnych komunikatów oraz ostrzeżeń związanych z działaniami mającymi na celu zapobieganie skutkom klęski żywiołowej lub ich usuwanie


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- stres związany z koniecznością reagowania w sytuacjach w nadzwyczajnych
- wymagana asertywność i komunikatywność w kontaktach z klientami
- stanowisko pracy znajduje się na poziomie -1 budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe; istnieje możliwość korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich
terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2600-2900 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe na kierunku kształtowanie środowiska lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu zarządzania kryzysowego oraz organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
  • komunikatywność, umiejętność precyzyjnego formułowania myśli i wypowiedzi
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania prognoz i analiz
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu GIS
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • umiejętność kreatywnego, samodzielnego działania
  • umiejętność opracowywania wektorowych map ryzyka


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi