Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw planowania cywilnego i monitorowania zagrożeń Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

10-575 Olsztyn Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje i aktualizuje Wojewódzki Plan Zarządzania Kryzysowego oraz przygotowuje i aktualizuje procedury postępowania na wypadek wystąpienia zdarzeń noszących znamiona kryzysu w celu przygotowania Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego do podejmowania właściwych decyzji w związku z sytuacją kryzysową.
  • Tworzy, gromadzi i aktualizuje bazy danych na potrzeby procesu zarządzania kryzysowego w województwie, w tym przedsięwzięć Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz przygotowuje zasoby na potrzeby procesu zarządzania kryzysowego, w celu właściwego rozeznania posiadanych możliwości w zakresie reagowania kryzysowego.
  • Prowadzi sprawy z zakresu zgromadzeń cyklicznych, w tym wydaje decyzje i zarządzenia zastępcze w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na wojewodzie w zakresie pozwoleń na organizację zgromadzeń cyklicznych.
  • Opracowuje Raport cząstkowy o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego na obszarze województwa warmińsko-mazurskiego, monitoruje w tym zakresie zagrożenia występujące na terenie województwa. Opracowuje analizy i prognozy rozwoju zagrożeń, w celu właściwego rozpoznania i identyfikacji sytuacji niebezpiecznych występujących na terenie województwa.
  • Analizuje zagrożenia występujące na obszarze województwa i tworzy mapy ryzyk, mapy zagrożeń na potrzeby procesu planowania cywilnego w celu opracowania Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz Raportu cząstkowego o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego w celu dokonania właściwej analizy ryzyka zagrożeń występujących na terenie województwa.
  • Zapewnia spójność planów zarządzania kryzysowego tworzonych w podmiotach administracji publicznej w województwie warmińsko-mazurskim, w tym sprawdza powiatowe plany zarządzania kryzysowego przed zatwierdzeniem, w celu zapewnienia ich spójności z zaleceniami wojewody, w tym przygotowanie zaleceń Wojewody Warmińsko-Mazurskiego do tworzenia powiatowych/miejskich planów zarządzania kryzysowego zgodnie z cyklem planowania, w celu właściwego określenia zadań w związku z sytuacją kryzysową.
  • Współdziała w organizowaniu systemu pomocy psychologicznej ofiarom zdarzeń masowych i klęsk żywiołowych na obszarze województwa. Organizuje współdziałanie z Polskim Towarzystwem Psychologicznym, w tym prowadzeni nadzoru nad wydatkowaniem środków finansowych pochodzących z budżetu państwa na przedmiotowe przedsięwzięcie w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemu opieki psychologicznej.
  • Opracowuje i aktualizuje Plan ewakuacji Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia właściwej ewakuacji pracowników Wydziału w przypadku zdarzenia niebezpiecznego oraz opracowuje i aktualizuje Plan Ewakuacji Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.


Warunki pracy

·      praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu


·      kontakt z klientem zewnętrznym


·      narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)


·      wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

·      Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;


·      Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych


·      Oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisanie własnoręcznie


·      Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia


·      Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego


·      Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy


·      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;


·      Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;


·      Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;


·      Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie:  https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie


·      Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 3 340 zł brutto.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia w administracji
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej, wraz z przepisami wykonawczymi
  • znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej, wraz z przepisami wykonawczymi
  • znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska
  • znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w zakresie zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa wewnętrznego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-05-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn (pok. 121)
    z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/05/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi