Opis stanowiska pracy
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw planowania cywilnego i monitorowania zagrożeń Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 10-575 Olsztyn Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Opracowuje i aktualizuje Wojewódzki Plan Zarządzania Kryzysowego oraz przygotowuje i aktualizuje procedury postępowania na wypadek wystąpienia zdarzeń noszących znamiona kryzysu w celu przygotowania Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego do podejmowania właściwych decyzji w związku z sytuacją kryzysową.
- Tworzy, gromadzi i aktualizuje bazy danych na potrzeby procesu zarządzania kryzysowego w województwie, w tym przedsięwzięć Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz przygotowuje zasoby na potrzeby procesu zarządzania kryzysowego, w celu właściwego rozeznania posiadanych możliwości w zakresie reagowania kryzysowego.
- Prowadzi sprawy z zakresu zgromadzeń cyklicznych, w tym wydaje decyzje i zarządzenia zastępcze w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na wojewodzie w zakresie pozwoleń na organizację zgromadzeń cyklicznych.
- Opracowuje Raport cząstkowy o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego na obszarze województwa warmińsko-mazurskiego, monitoruje w tym zakresie zagrożenia występujące na terenie województwa. Opracowuje analizy i prognozy rozwoju zagrożeń, w celu właściwego rozpoznania i identyfikacji sytuacji niebezpiecznych występujących na terenie województwa.
- Analizuje zagrożenia występujące na obszarze województwa i tworzy mapy ryzyk, mapy zagrożeń na potrzeby procesu planowania cywilnego w celu opracowania Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz Raportu cząstkowego o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego w celu dokonania właściwej analizy ryzyka zagrożeń występujących na terenie województwa.
- Zapewnia spójność planów zarządzania kryzysowego tworzonych w podmiotach administracji publicznej w województwie warmińsko-mazurskim, w tym sprawdza powiatowe plany zarządzania kryzysowego przed zatwierdzeniem, w celu zapewnienia ich spójności z zaleceniami wojewody, w tym przygotowanie zaleceń Wojewody Warmińsko-Mazurskiego do tworzenia powiatowych/miejskich planów zarządzania kryzysowego zgodnie z cyklem planowania, w celu właściwego określenia zadań w związku z sytuacją kryzysową.
- Współdziała w organizowaniu systemu pomocy psychologicznej ofiarom zdarzeń masowych i klęsk żywiołowych na obszarze województwa. Organizuje współdziałanie z Polskim Towarzystwem Psychologicznym, w tym prowadzeni nadzoru nad wydatkowaniem środków finansowych pochodzących z budżetu państwa na przedmiotowe przedsięwzięcie w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemu opieki psychologicznej.
- Opracowuje i aktualizuje Plan ewakuacji Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia właściwej ewakuacji pracowników Wydziału w przypadku zdarzenia niebezpiecznego oraz opracowuje i aktualizuje Plan Ewakuacji Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
Warunki pracy · praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu
· kontakt z klientem zewnętrznym
· narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)
· wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
· Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
· Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych
· Oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisanie własnoręcznie
· Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia
· Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego
· Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
· Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
· Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
· Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
· Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie
· Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 3 340 zł brutto.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - co najmniej 2 lata doświadczenia w administracji
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym
- znajomość ustawy o pomocy społecznej, wraz z przepisami wykonawczymi
- znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej, wraz z przepisami wykonawczymi
- znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska
- znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w zakresie zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa wewnętrznego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2022-05-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn (pok. 121)
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym