Opis stanowiska pracy
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw zamówień publicznych w Biurze Informatyki i Obsługi Urzędu 20-914 Lublin ul. Spokojna 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - opracowuje, kompletuje i rozpowszechnia dokumentację przetargową, w tym: przygotowuje specyfikacje istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia, zaproszenia, projekty umów, formularze i druki dla każdego z postępowań, protokołuje i bierze udział w otwarciu ofert, posiedzeniach komisji, negocjacjach z wykonawcami, opracowuje i zamieszcza informację oraz wyjaśnienia dla wykonawców, analizuje składane oferty, bada ich kompletność, poprawia, wzywa do uzupełnień ofert, raportuje i wnioskuje do przełożonego w sprawie sposobu rozstrzygnięć, opracowuje protokoły postępowań,
- współpracuje z wydziałami merytorycznymi w zakresie doradztwa, weryfikacji składanych wniosków, wspólnych opracowań i wdrażania procedur,
- wykonuje zadania koordynatora zamówień centralnych w ramach współpracy z Centrum Obsługi Administracji Rządowej, w tym wprowadza nowe pozycje do planów w ramach swojej jednostki organizacyjnej, przygotowuje wnioski o przystąpienie do postępowania centralnego, przekazuje dane i wyjaśnienia,
- bierze udział w opracowywaniu rocznych planów zamówień publicznych,
- bierze udział w opracowywaniu wykazów przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w danym roku,
- przypisuje kody według słownika CPV do zleceń realizowanych przez LUW oraz prowadzi ewidencje zakupów według słownika CPV, poniżej kwoty określonej w wewnętrznych zasadach udzielania zamówień publicznych,
- prowadzi całość spraw związanych z prenumeratą prasy, czasopism i zakupu innych wydawnictw, w tym przygotowuje specyfikację ilościową do przeprowadzenia postępowania przetargowego na dostawę prenumeraty prasy dla LUW,
- prowadzi sprawy związane z publikowaniem ogłoszeń, obwieszczeń Wojewody Lubelskiego, kondolencji na potrzeby komórek organizacyjnych LUW,
- prowadzi kontrolę prawidłowości i zgodności pod względem merytorycznym dowodów zakupu realizowanych przez Oddział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych; zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub w przypadku trudności z dodzwonieniem się – mailowo),
- list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie,
- termin i miejsce postępowanie (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniku postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty,
- dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjneji lub do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych,
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, o finansach publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych,
- stosowanie prawa w praktyce,
- redagowanie,
- analityczne myślenie,
- synteza,
- rozwiązywanie problemów i działanie w sytuacjach stresowych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- - kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-15
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Oddział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, pok. 105 ( na czas pandemii Punkt Obsługi Klienta)
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4