Opis stanowiska pracy


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw kontroli w Oddziale Kontroli Zewnętrznej w Wydziale Organizacji i Kontroli

Kraków ul. Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizowanie i przeprowadzanie kontroli organów jednostek samorządu terytorialnego w zakresie: wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej, realizowanych przez nie na podstawie ustawy lub porozumienia z organami administracji rządowej; wykonywania innych zadań podlegających nadzorowi Wojewody; wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej lub zadań własnych; realizacji zadań finansowanych z budżetu państwa; realizacji dochodów budżetu państwa
  • Organizowanie i przeprowadzanie kontroli podmiotów innych niż organy jednostek samorządu terytorialnego lub organy rządowej administracji zespolonej w województwie w zakresie: wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej, realizowanych przez nie na podstawie ustawy lub porozumienia z organami administracji rządowej; wykonywania innych zadań, podlegających nadzorowi Wojewody; wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa; realizacji zadań finansowanych z budżetu państwa
  • Organizowanie i przeprowadzanie kontroli organów rządowej administracji zespolonej w województwie w zakresie: wykonywania zadań wynikających z ustaw i innych aktów prawnych wydanych na podstawie upoważnień w nich zawartych, ustaleń Rady Ministrów oraz wytycznych i poleceń Prezesa Rady Ministrów; gospodarki finansowej, w tym wstępnej oceny celowości poniesionych wydatków oraz realizacji właściwych procedur; realizacji zadań finansowanych z budżetu państwa; efektywności i skuteczności realizacji planów w układzie zadaniowym na podstawie mierników stopnia realizacji celów, a także, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, kontroli sposobu wykonywania przez organy niezespolonej administracji rządowej działające w województwie zadań wynikających z ustaw i innych aktów prawnych wydanych na podstawie upoważnień w nich zawartych
  • Uczestniczenie w opracowaniu i aktualizacji planu kontroli zewnętrznych oraz sprawowanie nadzoru nad jego realizacją
  • Prowadzenie bieżącego monitorowania realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego i organy zespolonej administracji rządowej w województwie oraz inne podmioty kontrolowane, a także gromadzenie i analizowanie danych z tego zakresu
  • Uczestniczenie w opracowaniu i aktualizacji przepisów wewnętrznych dotyczących działalności kontrolnej, ogólnych dokumentów programowo-metodologicznych, w tym w szczególności dotyczących zakresu tematyki kontroli w związku z nowymi zadaniami kontrolnymi oraz innych dokumentów niezbędnych dla zapewnienia wykonania zadań kontrolnych Wojewody, a także w projektowaniu innowacyjnych rozwiązań związanych z organizacją służb kontrolnych Wojewody oraz planowaniem i przeprowadzaniem kontroli
  • Uczestniczenie w opracowaniu sprawozdań i informacji z działalności kontrolnej Wojewody


Warunki pracy

praca w terenie, wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2800 – 3100 zł brutto, dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz inne składniki wynikające z przepisów szczególnych
Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie https://bip.malopolska.pl/muw,m,312808,2019.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w przeprowadzaniu kontroli w jednostkach administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B – potwierdzone oświadczeniem kandydata
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, o rachunkowości, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej i struktur administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w środowisku Windows i znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • specjalistyczne przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, rachunkowości
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizowania pracy
  • umiejętność działania w sytuacjach nietypowych, pod presją czasu i stresujących
  • umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa
  • zdolności analityczne
  • kreatywność
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność
  • asertywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi