Opis stanowiska pracy


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Kraków ul. Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pozyskiwanie danych z zakresu działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w województwie małopolskim i prowadzenie analiz pozyskanych informacji. W szczególności monitorowanie pracy zespołów ratownictwa medycznego, dyspozytorni medycznych i szpitalnych oddziałów ratunkowych. Współpracowanie z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w zakresie działania ogólnopolskiego Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
  • Tworzenie i aktualizacja „Wojewódzkiego planu działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne”, szczególnie w zakresie oceny i planowania zmian w działaniu jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne. Przy wykonywaniu zadania współpracowanie z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Komendą Wojewódzką Straży Pożarnej, Komendą Wojewódzką Policji, Wojewódzkim Sztabem Wojskowym, Komendą Straży Granicznej, Wojskowym Obwodem Profilaktyczno-Leczniczym oraz Narodowym Funduszem Zdrowia i jednostkami samorządu terytorialnego
  • Prowadzenie kontroli jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne z wyłączeniem zakresu dokumentacji medycznej, kontroli w NFZ w zakresie prawidłowości realizacji zadań wynikających z zawartych porozumień pomiędzy Wojewodą Małopolskim a Dyrektorem Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie w sprawie powierzenia przeprowadzenia postępowania o zawarcie z dysponentami zespołów ratownictwa medycznego umów oraz kontrolowanie w podmiotach organizujących kwalifikowane kursy pierwszej pomocy w zakresie przewidzianym przez obowiązujące akty prawne
  • Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem kart doskonalenia zawodowego ratownika medycznego i dyspozytora medycznego, zatwierdzaniem programu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
  • Współpracowanie z jednostkami administracji państwowej oraz organizacjami, a także instytucjami zajmującymi się ratownictwem medycznym w zakresie funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego, szpitalnych oddziałów ratunkowych, centrum urazowego i innych medycznych jednostek specjalistycznych, będących elementami systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne na terenie województwa


Warunki pracy

Praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie https://bip.malopolska.pl/muw,m,301543,2018.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość aktów prawnych dotyczących zajmowanego stanowiska tj. Ustawa o Państwowym Ratownictwie Medycznym i akty wykonawcze do ww. ustawy, ustawy o działalności leczniczej
  • umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel na co najmniej średnim poziomie zaawansowania (tworzenie i analiza tabel przestawnych, użycie filtrowania zaawansowanego)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, kpa oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • dyspozycyjność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi