Opis stanowiska pracy


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Kraków, ul. Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie całokształtu spraw, związanych z nadzorem nad działalnością wojewódzkiej i powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych, w tym kontrolowanie, a także sporządzanie materiałów i analiz związane z funkcjonowaniem inspekcji. Współudział w planowaniu budżetu zadaniowego, weryfikowanie i opracowywanie danych przekazywanych przez wojewódzką i powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne w celu ustalenia środków niezbędnych na realizację zadań inspekcji
  • Realizowanie działań związanych z wydawaniem kart doskonalenia zawodowego ratownika medycznego i dyspozytora medycznego, zatwierdzaniem programu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy w celu przygotowania ratowników jednostek współpracujących z systemem PRM do realizacji zadań z zakresu ratownictwa, w szczególności do udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy w czasie akcji ratowniczych Prowadzenie kontroli w podmiotach organizujących kwalifikowane kursy pierwszej pomocy oraz udział w kontrolach jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w zakresie przewidzianym przez obowiązujące akty prawne
  • Współpracowanie z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w prowadzeniu spraw związanych z wdrażaniem ogólnopolskiego Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w Małopolsce, a także udział w prowadzeniu analizy rozmieszczenia zespołów ratownictwa medycznego na terenie województwa w oparciu o monitoring funkcjonowania zespołów ratownictwa medycznego oraz w analizie funkcjonowania szpitalnych oddziałów ratunkowych, centrum urazowego i innych medycznych jednostek specjalistycznych, będących elementami systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne na terenie województwa w oparciu o monitoring funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne
  • Przygotowywanie i aktualizacja „Wojewódzkiego planu działania na wypadek wystąpienia epidemii” oraz udział w działaniach związanych z planowaniem, tworzeniem i realizacją procedur obowiązujących w ochronie zdrowia, w przypadku wystąpienia katastrof, klęsk żywiołowych lub innych stanów nadzwyczajnych
  • Przygotowywanie materiałów, analiz i innych dokumentów dla Ministerstwa Zdrowia, Kierownictwa Urzędu, innych Wydziałów Urzędu i Dyrektora Wydziału, związanych m.in. z planowaniem, tworzeniem i realizacją procedur obowiązujących w ochronie zdrowia, w celu właściwego reagowania na sytuacje kryzysowe w zakresie ochrony zdrowia w województwie małopolskim
  • Współpraca przy tworzeniu i aktualizacji „Wojewódzkiego planu działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne” w zakresie określania medycznych potrzeb systemu oraz liczby i rozmieszczenia jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne, które powinny być opisane w tym Planie


Warunki pracy

krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2700 - 2900 zł brutto, dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz inne składniki wynikające z przepisów szczególnych

Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie http://bip.malopolska.pl/muw,m,294303,2017.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej– potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych oraz aktów wykonawczych z nich wynikających
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i asertywność
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia magisterskie lub podyplomowe z zakresu ochrony zdrowia
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • dyspozycyjność
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • znajomość problematyki organizacji ochrony zdrowia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi