Opis stanowiska pracy


Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach,
al. IX Wieków Kielc 3
25 – 516 Kielce


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie, organizowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej i organizacyjnej systemu łączności radiowej i Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania,
  • uczestnictwo w treningach i ćwiczeniach organizowanych przez szczebel centralny; organizowanie, koordynowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów na szczeblu województwa, powiatu i gminy,
  • dokonywanie uzgodnień rejonowych planów działań sporządzanych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz operatorów pocztowych, działających na terenie województwa; opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego,
  • wdrażanie programów modernizacyjnych i wspomagających oraz aplikacji komputerowych i systemów informatycznych,
  • prowadzenie kontroli w zakresie funkcjonowania na terenie województwa świętokrzyskiego systemów łączności, systemu wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania; dokonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego i konserwacji urządzeń łączności, ostrzegania i alarmowania.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego, budynek A na parterze w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego, praca przy komputerze powyżej 4 godzin; kontakty: z organami samorządu terytorialnego, z organami zespolonej i niezespolonej administracji rządowej w województwie i ich pracownikami, z organami i instytucjami nadrzędnymi i pracownikami merytorycznymi - w szczególności z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji, Szefem Obrony Cywilnej Kraju, Urzędem Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwem Obrony Narodowej.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: 2301,08 zł + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostaną umieszczone na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze łączności

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi