Opis stanowiska pracy
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w KielcachDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzkiŚwiętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II Instancji w celu przygotowania projektu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w zakresie dróg krajowych i wojewódzkich
- dokonywanie ocen pod względem zgodności z przepisami prawnymi uchwał rad gmin dotyczących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w celu sformułowania ostatecznego stanowiska w tym zakresie
- uzgodnienie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy w celu przygotowania projektu postanowień o uzgodnieniu
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania projetku decyzji o ustaleniu lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji strategicznej inwestycji w zakresie sieci przesyłowej
- prowadzenie postępowań dotyczących wydania zarządzenia zastępczego w zakresie wprowadzania obszaru udokumentowanego złoża kopalni albo obszaru udokumnetowanego kompleksu podziemnego składowania dwutlenku węgla do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy po bezskutecznym wezwaniu gminy o jego wprowadzenie
- prowadzenie postępowań w sprawie opracowania i przyjęcia w drodze zarządzenia zastępczego audytu krajobrazowego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu na uchwalenie audytu krajobrazowego przez sejmik województwa
Warunki pracypraca w siedzibie Urzędu, budynek A, VIII piętro, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa klienta zewnętrznego spoza administracji
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 2 400,01 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania
kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego
zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od
zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych
terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; Prawo budowlane; o drogach publicznych; o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Wiedza z zakresu: kartografii, budownictwa drogowego, sporządzania dokumentów planistycznych, ochrony środowiska
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-08-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu