Opis stanowiska pracy
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw realizacji i kontroli projektów w Wydziale Rozwoju i Współpracy Terytorialnej 40-032 Katowice ul. Jagiellońska 25
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Weryfikuje dokumenty składane przez beneficjentów oraz przygotowuje projekty umów i aneksy do umów o dofinansowanie projektów.
- Koordynuje działania związane z przekazywaniem dotacji celowych na finansowanie i dofinansowanie zadań realizowanych w ramach programów rządowych.
- Uczestniczy w kontrolach projektów u beneficjentów w celu potwierdzenia ich prawidłowej realizacji oraz prawidłowego wydatkowania środków finansowych.
- Weryfikuje dokumenty poprzetargowe w celu przygotowania zbiorczej informacji o oszczędnościach w programach i wprowadzenia na listę projektów wybranych do dofinansowania projektów znajdujących się na listach rezerwowych.
- Sporządza zbiorcze sprawozdania, analizy i opinie na temat realizacji projektów i wyników kontroli.
- Przeprowadza ocenę formalną wniosków o dofinansowanie dla jednostek samorządu terytorialnego w zakresie przebudowy, budowy lub remontów dróg powiatowych i gminnych.
- Opracowuje projekty zarządzeń Wojewody powołujących komisje i zespoły oceniające projekty.
Warunki pracy Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na III piętrze budynku. Praca administracyjno-biurowa. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Kontakty zewnętrzne z beneficjentami projektów (np. jednostki samorządu terytorialnego, szkoły, szpitale, podmioty prywatne, osoby fizyczne) w celu udzielenia bądź pozyskania informacji, pracownicy instytucji zarządzających/nadzorujących programy w celu pozyskania informacji bądź konsultowania problemów wynikających z realizowanych zadań. Uczestniczenie w spotkaniach roboczych w ministerstwach w związku z obsługiwanymi programami rządowymi i resortowymi. Zagrożenie korupcją, praca w terenie, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
- wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
- w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu
- informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
- oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
- dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe lub wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów lub/ i na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości lub/i kontrolą projektów finansowanych ze środków publicznych lub/i unijnych – w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość języka obcego: znajomość jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej na poziomie komunikatywnym
- znajomość ustaw: o finansach publicznych (dział I, dział III - rozdział 3, 4 i 5), Prawo budowlane (rozdział 1, 3, 4, 5, 8), Prawo zamówień publicznych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - umiejętność obsługi komputera (MS Office) na poziomie średniozaawansowanym
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o kontroli w administracji rządowej, Prawo ochrony środowiska
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyCV i list motywacyjnyoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. realizacji i kontroli projektów w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnejDokumenty należy złożyć do: 2021-12-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. realizacji i kontroli projektów”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane