Opis stanowiska pracy


Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw planowania i realizacji budżetu Wojewody w zakresie merytorycznej właściwości Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie bieżącej dokumentacji finansowej związanej z wydatkowaniem środków budżetowych Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego przeznaczonych na realizowane przez niego zadania z budżetu dysponenta I i III – go stopnia celem zapewnienia sprawnej obsługi finansowej wydziału.
  • Opracowywanie materiałów do projektu budżetu dysponenta I i III stopnia na rok budżetowy w układzie tradycyjnym i zadaniowym celem zapewnienia środków niezbędnych do realizacji zadań Wydziału oraz przekazania ich do Wydziału Finansów i Budżetu oraz Biura Organizacyjno-Budżetowego odpowiedzialnych za przygotowanie tych dokumentów w części dot. dysponenta I i III stopnia.
  • Opracowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej dla zadań realizowanych przez Wydział (w układzie tradycyjnym oraz zadaniowym) na następny rok kalendarzowy celem przekazania ich do Wydziału Finansów i Budżetu oraz Biura Organizacyjno-Budżetowego odpowiedzialnych za sporządzenie projektu ustawy budżetowej w części dot. dysponenta I i III stopnia.
  • Opracowywanie w okresach ustalonych według wytycznych dysponentów, analiz i informacji z wykonania budżetu (w zakresie dysponenta I i III - go stopnia) celem przekazania ich do Wydziału Finansów i Budżetu oraz Biura Organizacyjno-Budżetowego, a także dokonania oceny prawidłowości wykorzystania dotacji przez podmioty, które otrzymały dofinansowanie oraz ustalenia wysokości poniesionych wydatków.
  • Sporządzanie wniosków ws. zmian w planie wydatków w ramach budżetu Wojewody Śląskiego w celu przekazania ich do wydziału odpowiedzialnego za przygotowanie decyzji Wojewody Śląskiego.
  • Opracowanie polecenia przekazania dotacji dla jednostek samorządu terytorialnego (JST) w zakresie zadań obrony cywilnej oraz dofinansowania realizacji projektów poprawy bezpieczeństwa i podmiotów ratownictwa wodnego celem zapewnienia finansowania realizacji tych zadań przez te podmioty.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”
• nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
• elastyczny czas pracy
• perspektywę rozwoju zawodowego
• udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych
• pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej
• możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
• dofinansowanie do zakupu okularów
• na terenie Urzędu do dyspozycji pracowników bufet, punkt pocztowy, kiosk oaz bankomat
• siedziba Urzędu w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowej oraz dworca kolejowego a także w niewielkiej odległości od autostrady A-4 oraz drogi krajowej E-75

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na parterze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne: z JST szczebla powiatowego celem zapewnienia obustronnego przepływu informacji, weryfikacji danych, a także wytycznych dotyczących realizacji dokumentowania dotowanych ze środków finansowych będących w dyspozycji Wydziału ZK zadań oraz wyjaśniania nieścisłości w przesyłanych wnioskach i sprawozdaniach, z jednostkami spoza sektora finansów publicznych celem wyjaśnienia nieścisłości w przesyłanych wnioskach i sprawozdaniach lub wezwania do przesłania brakujących danych lub dokumentów, z Zastępcą Szefa Obrony Cywilnej Kraju w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej celem dokonania uzgodnień dotyczących sprawozdań środków wydatkowanych na cele OC.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
http://bip.katowice.uw.gov.pl/praca_w_urzedzie/Wzrory_oswiadczen.html oraz w linku pod ogłoszeniem.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu). W przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu.
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata/kandydatkę. Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną.
Oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/kandydatki w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów:
32 20-77-246 lub 32 20-77-796.







Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/i prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości – w przypadku posiadania wykształcenia wyższego. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • komunikacja
  • współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość rozporządzeń MF: ws. szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, ws. sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych, ws. szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
  • myślenie analityczne
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV i list motywacyjny
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetu Wojewody w zakresie merytorycznej właściwości Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-04-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Śląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Klienta
    ul. Jagiellońska 25, pok. 161, parter
    40 - 032 Katowice z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. planowania i realizacji budżetu Wojewody w zakresie merytorycznej właściwości Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego”
    Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP lub drogą mailową na adres rekrutacja@katowice.uw.gov.pl – decyduje data wpływu
    Uwaga: załączniki znajdujące w popularnych chmurach nie będą pobierane.
    Z uwagi na aktualnie ogłoszony stan epidemii preferowane jest składanie aplikacji drogą elektroniczną

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/04/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi