Opis stanowiska pracy


Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw planowania i realizacji budżetu w Wydziale Zdrowia

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie dyspozycji przekazania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań Wydziału Zdrowia celem przekazania ich do Wydziału Finansów i Budżetu oraz umożliwienia uruchomienia środków finansowych.
  • Prowadzenie obsługi finansowej Wojewódzkiej Komisji do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w zakresie rozliczania wynagrodzeń i kosztów dojazdu członków komisji, rozliczania rachunków przedłożonych przez powołanych biegłych oraz sporządzanie list wypłat (obliczanie kosztu uzyskania przychodu, zaliczki na podatek dochodowy) i przekazywanie ich celem realizacji do Biura Organizacyjno - Budżetowego.
  • Przygotowywanie do realizacji prawomocnych wyroków i ugód sądowych dotyczących rent i odszkodowań związanych z działalnością byłych państwowych jednostek budżetowych ochrony zdrowia w celu dokonania wypłaty świadczenia i przekazanie opracowanych rozliczeń do Biura Organizacyjno - Budżetowego.
  • Przygotowywanie wniosków o zmianę w planach w zakresie zadań realizowanych przez Wydział celem dostosowania planu wydatków do aktualnych potrzeb oraz przesłania wniosków do Wydziału Finansów i Budżetu oraz Biura Organizacyjno - Budżetowego.
  • Przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań na środki w zakresie planów dysponenta III-go stopnia i dysponenta głównego celem zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań Wydziału Zdrowia.
  • Bieżące monitorowanie i rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu Wojewody Śląskiego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Zdrowia celem zapewnienia prawidłowego wykorzystania tych dotacji przez jednostki samorządu terytorialnego.
  • Przygotowywanie projektu budżetu Wojewody Śląskiego (plany rzeczowe, plany finansowe, roczne harmonogramy wydatków, podział wydatków) w zakresie zadań realizowanych przez Wydział celem zapewnienia finansowania zadań z zakresu ochrony zdrowia i przekazania projektu do Biura Organizacyjno - Budżetowego (odpowiedzialnego za planowanie środków dysponenta III – go stopnia) lub Wydziału Finansów i Budżetu odpowiedzialnego za przygotowanie projektu budżetu Wojewody.
  • Sporządzanie analiz, ocen oraz sprawozdań z wykonania budżetu Wojewody Śląskiego w zakresie zadań nadzorowanych przez Wydział celem stwierdzenia prawidłowości ich realizacji i przekazanie ich do Wydziału Finansów i Budżetu oraz Biura Organizacyjno - Budżetowego.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (powyżej 4 godzin dziennie). Stanowisko pracy jest usytuowane w budynku Urzędu na III piętrze. Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony w windę osobową oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzory oświadczeń oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych wymaganych przy składaniu dokumentów aplikacyjnych znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW”. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail). Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną.
Oferty kandydatów będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2019 r.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/i z prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o działalności leczniczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, a także przepisów wykonawczych do tych ustaw;
  • znajomość ustawy budżetowej;
  • umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office w stopniu zaawansowanym (ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel);
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • komunikacja;
  • współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
  • znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • myślenie analityczne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Śląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Klienta
    ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter
    40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. planowania i realizacji budżetu w Wydziale Zdrowia"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi