Opis stanowiska pracy
Śląski Urząd Wojewódzki w KatowicachDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw planowania i realizacji budżetu w Wydziale ZdrowiaŚląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sporządzanie dyspozycji przekazania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań Wydziału Zdrowia celem przekazania ich do Wydziału Finansów i Budżetu oraz umożliwienia uruchomienia środków finansowych.
- Prowadzenie obsługi finansowej Wojewódzkiej Komisji do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w zakresie rozliczania wynagrodzeń i kosztów dojazdu członków komisji, rozliczania rachunków przedłożonych przez powołanych biegłych oraz sporządzanie list wypłat (obliczanie kosztu uzyskania przychodu, zaliczki na podatek dochodowy) i przekazywanie ich celem realizacji do Biura Organizacyjno - Budżetowego.
- Przygotowywanie do realizacji prawomocnych wyroków i ugód sądowych dotyczących rent i odszkodowań związanych z działalnością byłych państwowych jednostek budżetowych ochrony zdrowia w celu dokonania wypłaty świadczenia i przekazanie opracowanych rozliczeń do Biura Organizacyjno - Budżetowego.
- Przygotowywanie wniosków o zmianę w planach w zakresie zadań realizowanych przez Wydział celem dostosowania planu wydatków do aktualnych potrzeb oraz przesłania wniosków do Wydziału Finansów i Budżetu oraz Biura Organizacyjno - Budżetowego.
- Przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań na środki w zakresie planów dysponenta III-go stopnia i dysponenta głównego celem zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań Wydziału Zdrowia.
- Bieżące monitorowanie i rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu Wojewody Śląskiego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Zdrowia celem zapewnienia prawidłowego wykorzystania tych dotacji przez jednostki samorządu terytorialnego.
- Przygotowywanie projektu budżetu Wojewody Śląskiego (plany rzeczowe, plany finansowe, roczne harmonogramy wydatków, podział wydatków) w zakresie zadań realizowanych przez Wydział celem zapewnienia finansowania zadań z zakresu ochrony zdrowia i przekazania projektu do Biura Organizacyjno - Budżetowego (odpowiedzialnego za planowanie środków dysponenta III – go stopnia) lub Wydziału Finansów i Budżetu odpowiedzialnego za przygotowanie projektu budżetu Wojewody.
- Sporządzanie analiz, ocen oraz sprawozdań z wykonania budżetu Wojewody Śląskiego w zakresie zadań nadzorowanych przez Wydział celem stwierdzenia prawidłowości ich realizacji i przekazanie ich do Wydziału Finansów i Budżetu oraz Biura Organizacyjno - Budżetowego.
Warunki pracyPraca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (powyżej 4 godzin dziennie). Stanowisko pracy jest usytuowane w budynku Urzędu na III piętrze. Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony w windę osobową oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzory oświadczeń oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych wymaganych przy składaniu dokumentów aplikacyjnych znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW”. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail). Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną.
Oferty kandydatów będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2019 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/i z prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o działalności leczniczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, a także przepisów wykonawczych do tych ustaw;
- znajomość ustawy budżetowej;
- umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office w stopniu zaawansowanym (ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel);
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
- komunikacja;
- współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
- znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- myślenie analityczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetuDokumenty należy złożyć do: 2018-12-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki
Biuro Obsługi Klienta
ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter
40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. planowania i realizacji budżetu w Wydziale Zdrowia"