Opis stanowiska pracy


Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikowanie dokumentów składanych przez beneficjentów w celu określenia warunków, na jakich dokonywane będzie dofinansowanie części wydatków poniesionych przez beneficjenta na realizację projektu oraz przygotowywania projektów umów/porozumień i aneksów do umów/porozumień o dofinansowanie projektów.
  • Koordynowanie działań związanych z przekazywaniem dotacji celowych na finansowanie i dofinansowanie zadań realizowanych w ramach poszczególnych programów rządowych, resortowych i innych instrumentów finansowych w celu zapewnienia ich sprawnej i spójnej realizacji.
  • Uczestnictwo w kontrolach projektów, w tym kontroli trwałości, u beneficjentów w celu potwierdzenia ich prawidłowej realizacji oraz prawidłowego wydatkowania środków finansowych.
  • Weryfikowanie dokumentów poprzetargowych w celu przygotowania zbiorczej informacji o oszczędnościach w programach i wprowadzenia na listę projektów wybranych do dofinansowania projektów znajdujących się na listach rezerwowych.
  • Sporządzanie zbiorczych sprawozdań, analiz i opinii na temat realizacji projektów i wyników kontroli w celu zapewnienia Kierownictwu Urzędu i Wydziału oraz właściwym merytorycznie ministrom pełnej informacji o programach.
  • Przeprowadzanie oceny formalnej wniosków o dofinansowanie dla jednostek samorządu terytorialnego w zakresie przebudowy, budowy lub remontów dróg powiatowych i gminnych celem potwierdzenia spełniania wymogów formalnych programu.
  • Opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody powołujących komisje i zespoły oceniające projekty celem zapewnienia ich ukonstytuowania się w terminach umożliwiających prawidłową realizację zadań.


Warunki pracy

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony w windę osobową oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko pracy usytuowane na 3 piętrze budynku. Praca administracyjno-biurowa. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Zagrożenie korupcją. Praca w terenie związana z prowadzonymi kontrolami. Na stanowisku kontakt z beneficjentami oraz pracownikami instytucji zarządzających/nadzorujących programy.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wzory oświadczeń oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych wymaganych przy składaniu dokumentów aplikacyjnych znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW”.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną.
Oferty kandydatów będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata
w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2018 r.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów lub/i na stanowiskach związanych
z prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości lub/i na stanowiskach związanych
z kontrolą projektów finansowanych ze środków publicznych lub/i unijnych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej na poziomie komunikatywnym
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, o systemie oświaty, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi komputera (MS Office) na poziomie średniozaawansowanym
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
  • znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • kreatywność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko ds. realizacji i kontroli projektów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi