Opis stanowiska pracy
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie WielkopolskimDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw desygnacji i planowania budżetowego - koordynator w Wydziale Programów Europejskich i RządowychLubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przeprowadzanie kontroli planowych w zakresie spełniania kryteriów desygnacji przez Instytucję Zarządzającą i Instytucje Pośredniczące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 (dalej: RPO)
- Przeprowadzanie kontroli doraźnych w Instytucji Zarządzającej i Instytucjach Pośredniczących RPO na zlecenie Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej
- Analiza i weryfikacja w zakresie desygnacji dokumentów przekazanych Wojewodzie przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej, danych z centralnego systemu teleinformatycznego SL2014, informacji z posiedzeń komitetu monitorującego oraz prac komisji oceny projektów, i innych informacji dot. RPO
- Realizowanie zadań związanych z udziałem przedstawiciela Wojewody w pracach Komitetu Monitorującego RPO i Komisji Oceny Projektów (status obserwatora)
- Koordynacja prac związanych z przygotowaniem dokumentów planistycznych, sprawozdawczość budżetowej oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi LUW oraz instytucjami zaangażowanymi w zarządzanie lub wdrażanie obsługiwanych przez Wydział programów
- Obsługa zadań przyjętych do realizacji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW), Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze, w tym bieżąca obsługa finansowa zadań w zakresie scaleń, pomocy technicznej PROW, Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (zawieranie porozumień, sporządzanie harmonogramów, dyspozycji wypłat, pozyskiwanie środków z rezerw celowych, obsługa wniosków, kontrola dotacji)
Warunki pracy- stres związany z wykonywaniem czynności kontrolnych
- praca pod presją czasu
- częste zmiany przepisów i wytycznych
- wymagana podzielność uwagi, konieczności realizacji równocześnie kilku zadań
- winda w budynku XV – kondygnacyjnym
- krajowe wyjazdy służbowe ( w tym kilkudniowe)
- budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu,
• Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą
Wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• List motywacyjny powinien być odręcznie podpisany
• W przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną, wszystkie oświadczenia oraz dokumenty, na których wymagany jest odręczny podpis, muszą być podpisane bezpiecznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
Brak podpisów spowoduje odrzucenie aplikacji.
• Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie
• Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 785 16 25.
• Proponowane wynagrodzenie – kwota wynagrodzenia zasadniczego brutto 4 000 zł (dodatkowo do wynagrodzenia zasadniczego wypłacany jest dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami od 5% do 20% wysokości wynagrodzenia zasadniczego)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe bez profilu i studia podyplomowe na kierunku ekonomicznym
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zarządzania lub wdrażania projektów lub programów dofinansowanych ze środków unijnych
pozostałe wymagania niezbędne:- Przeszkolenie w zakresie funduszy UE
- Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
- Znajomość ustaw: o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, o finansowaniu wspólnej polityki rolnej, o służbie cywilnej
- Znajomość zasad służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, obsługa urządzeń technicznych i informatycznych, umiejętność analityczne, umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych, np. SL 2014
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezębnego w zakresie przeszkolenia w zakresie funduszy UE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezębnego w zakresie przeszkolenia w zakresie finansów publicznych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-13
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.