Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw odszkodowań za nieruchomości w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu odszkodowania za nieruchomości, które stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa w odniesieniu do dróg krajowych lub województwa w odniesieniu do dróg wojewódzkich - na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
  • Przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu odszkodowania z tytułu ograniczenia w korzystaniu z nieruchomości - na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
  • Przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu odszkodowania za nieruchomości, które stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa - na podstawie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu
  • Przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości - na podstawie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu
  • Przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu odszkodowania za nieruchomości, które stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa albo jednostki samorządu terytorialnego - na podstawie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowychPrzygotowywanie projektów decyzji o ustalaniu odszkodowania za nieruchomości, które stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa - na podstawie decyzji o ustaleniu lokalizacji strategicznej inwestycji w zakresie sieci przesyłowej
  • Przygotowywanie projektów decyzji/postanowień w II instancji w sprawach rozstrzyganych w drodze decyzji/postanowień przez starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, określonych w ustawie o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz przygotowywanie projektów decyzji w nadzwyczajnych trybach postępowania, tj. w sprawie wznowienia postępowania, w sprawie uchylenia lub zmiany decyzji, w sprawie stwierdzenia nieważności decyzji
  • Powoływanie biegłych (rzeczoznawców majątkowych) w celu sporządzenia na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego i dokonywanie oceny operatów szacunkowych sporządzonych na potrzeby prowadzonych postępowań administracyjnych pod kątem spełnienia określonych wymogów formalnych oraz w zakresie jego wartości dowodowej


Warunki pracy

- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- Stres związany z obsługą trudnego klienta
- Zagrożenie korupcją
- Rozpatrywanie spraw złożonych dot. spraw majątkowych
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- Biuro zlokalizowane na XV piętrze Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu,
• Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• List motywacyjny powinien być odręcznie podpisany
• W przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną, wszystkie oświadczenia oraz dokumenty, na których wymagany jest odręczny podpis, muszą być podpisane bezpiecznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym. Brak podpisów spowoduje odrzucenie aplikacji.
• Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie
• Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 785 16 24
• Proponowane wynagrodzenie – kwota wynagrodzenia zasadniczego brutto nie mniej niż 3 600 zł (dodatkowo do wynagrodzenia zasadniczego wypłacany jest dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami od 5% do 20% wysokości wynagrodzenia zasadniczego)

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów: procedury administracyjnej oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami, specustaw drogowej, gazowej, przeciwpowodziowej i innych, kodeksu postępowania administracyjnego, o księgach wieczystych i hipotece oraz kodeksu cywilnego, ustawy o służbie cywilnej, zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Szczególne uprawnienia: licencja rzeczoznawcy majątkowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania szczególnych uprawnień

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-06-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/06/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi