Opis stanowiska pracy
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie WielkopolskimDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzkiLubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kontrola jakości usług z obszaru pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie - realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego lub podmioty niepubliczne, na podstawie umowy z Wojewodą lub z organami administracji rządowej i samorządowej
- organizacja konkursów na realizację zadań pomocy społecznej
- egzekwowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych; informowanie organów prowadzących o wynikach przeprowadzonych kontroli
- diagnozowanie pod względem finansowym potrzeb jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, podmiotów niepublicznych - związanych z realizacją zadań z zakresu pomocy społecznej
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych, wynikających z nałożonych na jednostki kontrolowane sankcji finansowych
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych ze stosowaniem ustawowych sankcji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami w realizacji zadań świadczonych w kontrolowanych jednostkach
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań z zakresu pomocy społecznej, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
Warunki pracy• nietypowe godziny pracy
• krajowe wyjazdy służbowe
• zagrożenie korupcją
• permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
• stres związany z typem klienta: rodziny zagrożone lub wykluczone społecznie, w tym bezdomni, niepełnosprawni, osoby z zaburzeniami psychicznymi, opuszczające zakład karny itp.
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
• pomieszczenia biurowe zlokalizowane na X piętrze biurowca, zainstalowana winda
• obiekty jednostek kontrolowanych
• dostęp do systemów teleinformatycznych
• stały dostęp do sprzętu komputerowego
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/711 52 63
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
w pomocy społecznej
pozostałe wymagania niezbędne:- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
- znajomość przepisów z obszaru pomocy społecznej, postępowania administracyjnego, finansów publicznych
- umiejętność pracy w zespole, w stresie, efektywna komunikacja, empatia, asertywność
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, oraz zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość przepisów z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, ochrony zdrowia psychicznego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie specjalizacji z organizacji pomocy społecznej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu