Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kontrolowanie i analizowanie planu dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ujętych w budżecie państwa w części 85/08-województwo lubuskie oraz ujmowanie zgodnie z zasadami rachunkowości dochodów uzyskiwanych przez te jednostki w celu prawidłowego sporządzania sprawozdawczości budżetowej w dostosowanym do tego systemie finansowo-księgowym,
  • przeprowadzanie procesu weryfikacji pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych celem ich odpowiedniego zaksięgowania,
  • przeprowadzanie procesu związanego z zamykaniem ksiąg rachunkowych, , inwentaryzacją kont, uzgadnianiem sald zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu sprawowania nadzoru nad prawidłową i terminową obsługą dochodów budżetu państwa oraz programów europejskich,
  • weryfikowanie, uzgadnianie i sporządzanie zbiorczych sprawozdań z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego oraz zespolonych służb, inspekcji, straży w celu dostarczenia prawidłowej i dokładnej informacji o przekazywanych środkach budżetowych oraz zgodności tych dokumentów z ewidencją księgową,
  • terminowe przekazywanie sporządzonych zbiorczych sprawozdań do poszczególnych ministerstw zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami, w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR i platformie e-PUAP,
  • przeprowadzanie procesu związanego z analizowaniem i uzgadnianiem jednostkowych sprawozdań przekazywanych przez beneficjentów oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań z wykonania planu wydatków w zakresie budżetu środków europejskich w celu dostarczenia prawidłowej i dokładnej informacji o realizowanych płatnościach pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz zgodności tych dokumentów z ewidencją księgową,
  • nadzór i obsługa finansowa pod względem prowadzenia ewidencji księgowej oraz bankowości elektronicznej środków pochodzących z Unii Europejskiej,
  • współdziałanie z merytorycznymi wydziałami i innymi jednostkami organizacyjnymi realizującymi dotowane zadania w zakresie realizacji dochodów i wydatków budżetu Wojewody oraz środków europejskich celem prawidłowego ich rozliczenia.


Warunki pracy

- stres związany z obsługą beneficjentów zewnętrznych (jednostki samorządu terytorialnego, zespolone służby, inspekcje i straże),
- wykonywanie zadań pod presją czasu,
- częste zmiany przepisów,
- zagrożenie korupcją związane z obsługą rachunków bankowych oraz współpracą z beneficjentami,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek XV-kondygnacyjny - winda w budynku,
- budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansowo-księgowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów krajowych z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem funduszy europejskich,
  • samodzielność, umiejętności analityczne, komunikatywność, kreatywność
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • poczty elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie: z obsługi programu finansowo-księgowego, z obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, z obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • dokładność, asertywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi