Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/02/2019.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor weterynaryjny do spraw bezpieczeństwa żywności Zespół ds. bezpieczeństwa żywności, pasz oraz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego

Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Orląt Lwowskich 8
71-340 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań wynikajacych z ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywnienia oraz ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego;
  • Przyjmowanie zgłoszeń o rozpoczęciu, zaprzestaniu dzialalności lub zmianach w działalności prowadzonej przez podmioty objęte nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Szczecinie w zakresie wytwarzania i wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego;
  • Dokonywanie analizy ryzyka dla podmiotów sektora spożywczego objętych nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Szczecinie;
  • Opracowanie i bieżąca realizacja harmonogramu kontroli podmiotów działających w zakresie wytwarzania, składowania i wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego;
  • Przeprowadzanie kontroli urzędowych na zgodność z wymogami zawartymi w prawodawstwie krajowym i unijnym;
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontrolowanych podmiotów
  • Urzędowa certyfikacja przesyłek produktów pochodzenia zwierzęcego;
  • Przygotowanie dokumentacji wynikającej z prowadzonych postępowań administracyjnych


Warunki pracy

Występowanie uciążliwych i niebezpiecznych warunków pracy - hałas, zmienne warunki mikroklimatyczne; narzędzia pracy - komputer, elektryczne urządzenia biurowe, urządzenia pomiarowe; bariery architektoniczne - biuro na I piętrze: możliwość poruszania się po budynku - brak podjazdów; drzwi odpowiedniej szerokości; nie dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod CV, listem motywacyjnym i oświadczeniami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z numerem ogłoszenia.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 432 41 00.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe lekarz weterynarii

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office;
  • znajomość przepisów weterynaryjnych;
  • prawo jazdy kat. B;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji;
  • komunikatywność, dyspozycyjność;
  • ukończone szkolenia, specjalizacje;
  • kultura osobista, odporność na stres;
  • znajomość języka obcego preferowany język angielski lub niemiecki;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z weterynarią;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzajacego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii;
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych ukończone kursy, szkolenia, kopie świadectw pracy;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Orląt Lwowskich 8
    71-340 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    22/01/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Weterynaria
    do góry