Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor weterynaryjny Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt 66-300 Międzyrzecz ul. Zakaszewskiego 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - kontrole w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta pod kątem wymogów wzajemnej zgodności, przemieszczania zwierząt i IRZ,
- prowadzenie spraw z zakresu wymogów wzajemnej zgodności, przemieszczania zwierząt i IRZ,
- prowadzenie kontroli i prowadzenie spraw z zakresu dobrostanu zwierząt w miejscu ich przebywania,
- nadzór nad przestrzeganiem praw zwierząt
Warunki pracy - praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, w siedzibie i poza siedzibą urzędu na terenie powiatu międzyrzeckiego,
- praca przy komputerze,
- prowadzenie pojazdu służbowego do 3,5 t.,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,
- budynek biurowy nie posiadający wind, podjazdów, odpowiednio dostosowanych do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- narzędzia i materiały pracy- komputer, urządzenia biurowe.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub zootechniczne lub pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub w zakresie wykonywania zawodu lekarza weterynarii lub zootechnika lub na stanowisku pokrewnym
pozostałe wymagania niezbędne: - prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera,
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii ( dotyczy lek.wet.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Egzekucyjnego
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność stosowania prawa weterynaryjnego i jego interpretacji.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumnetu - prawa jazdy,
- Kopia dokumentu lub oświadczenie potwierdzające prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (dot. lek. wet.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2021-08-31
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu
ul. Zakaszewskiego 2
66-300 Międzyrzecz