Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Przemyślu

Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków do spraw zabytków nieruchomych w Delegaturze WUOZ w Krośnie

37-700 Przemyśl ul.Jagiellońska 29

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych, weryfikowanie dokumentów oraz opracowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zabytków nieruchomych
  • Opracowywanie opinii i wytycznych konserwatorskich w sprawach dotyczących zabytków nieruchomych
  • Prowadzenie z upoważnienia Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków kontroli zabytków nieruchomych
  • Udział w komisjach związanych z odbiorem prac prowadzonych przy obiektach zabytkowych w oparciu o wydane pozwolenia
  • Prowadzenie postępowań związanych z nakładaniem administracyjnych kar pieniężnych
  • Prowadzenie postępowań dotyczących dostępu do informacji publicznej
  • Udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach dotyczących zabytków nieruchomych


Warunki pracy

Warunki pracy


·      praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, 


·      wyjazdy w teren


·      obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka), 


·      kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. 


 


 


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu,  własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.


List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.


Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).


Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie.


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 16 678 61 78 lub 16 678 59 44.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku historia sztuki lub archeologia

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Jagiellońska 29, 37-700 Przemyśl, pok. nr 31 (sekretariat)

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/05/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi