Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie

Lubelski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków

20-113 Lublin ul. Archidiakońska 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie działań administracyjnych w zakresie oceny stanu zachowania i użytkowania zabytków oraz prac i robót prowadzonych w zabytkach nieruchomych (badania, wizytacje terenowe, kontrole, opinie)
  • opracowywanie zaleceń konserwatorskich, projektów orzeczeń administracyjnych, opinii, wniosków
  • przygotowywanie projektów decyzji dotyczących zabytków nieruchomych
  • przygotowywanie projektów decyzji nakładających kary pieniężne na właścicieli i posiadaczy zabytku za uszkodzenie, zniszczenie i zagrożenie zabytku


Warunki pracy

praca inspekcyjna w terenie w obiektach zabytkowych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
nr tel. 81 532-90-35 wew. 125
info@wkz.lublin.pl

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe wyższe z tytułem magistra w zakresie architektury lub historii sztuki

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • zdolności analityczne , umiejętność i łatwość precyzyjnego i poprawnego formułowania myśli w języku polski, w mowie i piśmie (redagownie tekstów), samodzielność i komunikatywność, umiejętność obsługi komputera, dokładność i systematyczność
  • przygotowanie specjalistyczne lub stażowe wynikające z zakresu głównych obowiązków
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • kopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi