Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony środowiska

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
ul. Bartycka 110 A
00-716 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzór nad pracą i eksploatacją systemów informatycznych w SOJP (w tym: konfiguracja, usuwanie bieżących problemów, tworzenie kopii zapasowych, aktualizacja i reinstalacja oprogramowania, zarządzanie użytkownikami, konserwacja sprzętu komputerowego) w celu zapewnienia ciągłości ich działania, stałego dostępu do ich zasobów dla innych użytkowników oraz bezpieczeństwa gromadzonych danych.
  • Zarządzanie na poziomie wojewódzkim systemem informatycznym JPOAT 2.0 służącym do gromadzenia wyników pomiarów i ocen jakości powietrza.
  • Współpraca przy wykonywaniu rocznych i pięcioletnich ocen jakości powietrza w celu klasyfikacji stref w województwie.
  • Identyfikacja potrzeb w zakresie wyposażenia systemów i aktualizacji oprogramowania w SOJP w celu dostosowania ich do aktualnych wymagań użytkowników i zapewnienia bezawaryjnej pracy.
  • Współpraca przy opracowywaniu informacji tematycznych, raportów przeznaczonych do wykorzystania przez administrację rządową i samorządową oraz w celu informowania społeczeństwa o stanie środowiska.
  • Uzupełnianie innych baz danych wykorzystywanych w Wydziale Monitoringu Środowiska.


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym mieszczącym się na terenie budynku. Pomieszczenie pracy jest w pełni ergonomiczne. Wyposażone w monitor ekranowy, stanowiący narzędzie pracy powyżej 4 h w ciągu dnia. Praca zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego.
Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ( podjazd dla wózków inwalidzkich, winda, pomieszczenia higieniczno-sanitarne). Brak oznaczeń dla osób niewidomych.
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Procedura naboru składa się z kilku etapów.
I etap obejmuje sporządzenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne.
II etap- test wiedzy, do którego zakwalifikowane zostają wszystkie osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
IV etap - zamieszczenie wyniku naboru.
Test wiedzy obejmuje pytania ogólne z zakresu funkcjonowania administracji rządowej w województwie, ustawę o służbie cywilnej oraz pytania specjalistyczne dotyczące stanowiska, na które prowadzony jest nabór.
Listy kandydatek/kandydatów zakwalifikowanych do dalszych etapów procedury naboru publikowane są na stronie internetowej BIP WIOŚ oraz w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, przynajmniej na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem kolejnego etapu wraz z informacją o terminie przeprowadzania testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku gdy II i III etap naboru odbywa się tego samego dnia, listy osób zakwalifikowanych do III etapu nie zamieszcza się.
Wymagane dokumenty ( CV - życiorys, list motywacyjny) i oświadczenia składane przez kandydatki/kandydatów ubiegających się o pracę powinny być własnoręcznie podpisane.
Brak podpisu na wymienionych dokumentach wyklucza kandydatkę/kandydata z uczestniczenia w dalszych etapach procedury naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada
2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Proponowane wynagrodzenie brutto ogółem: 2500,00
WIOŚ w Warszawie zastrzega sobie możliwość wystąpienia o referencje.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (22) 651-07-07.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność analitycznego myślenia, formułowania i wyciągania wniosków,
  • dobra znajomość systemów Windows,
  • umiejętność obsługi aplikacji MS Office,
  • podstawowa znajomość ustaw: o Inspekcji Ochrony Środowiska, Prawo Ochrony Środowiska,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz zarządzenia Prezesa Rady Ministrów ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz ws. zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • umiejętność tworzenia opracowań i raportów,
  • łatwość komunikacji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość systemu informacyjnego GIS,
  • umiejętność wystąpień publicznych, udzielania wywiadów,
  • prawo jazdy kat. B.
  • kopia dokumentu potwierdzająca przeszkolenie z systemu informacyjnego GIS
  • język angielski komunikatywny (korzystanie z dokumentacji technicznej i opracowań o środowisku)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi