Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej

26-110 Skarżysko-Kamienna
ul. Sikorskiego 20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie inspekcji obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych;
  • Prowadzenie kontroli obowiązkowych;
  • Prowadzenie spraw związanych z zakończenie budowy obiektów budowlanych i udzielanie pozwoleń na użytkowanie;
  • Kontrola dokumentów dot. prowadzenia robót budowlanych, przekazania obiektów budowlanych do użytkownania, utrzymania i użytkowania istniejących obiektów budowlanych;
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów postanowień, decyzji, pism w sprawach należących do właściwości organu nadzoru budowlanego określonych ustawą, zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z Kpa;
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych;
  • Prowadzenie rejestrów wynikających z przepisów Prawa Budowlanego, sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz okresowej sprawozdawczości;
  • Przyjmowanie skarg i wniosków, należyte i terminowe załatwianie spraw, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień;
  • Prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą - wykonywanie czynności inspekcyjno - orzeczniczych. W trakcie prowadzonych kontroli i inspekcji praca często w trudnych warunkach pogodowych i terenowych. Praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej, kierowanie pojazdem, praca na wysokości.
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego /czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie/, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
Praca wymaga umiejętności utrzymania dobrych kontaktów interpersonalnych. Stres związany z prowadzeniem spraw pod presją czasu, bezpośrednie przyjmowanie interesantów, samodzielne myślenie, inspekcje z udziałem stron.
Praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na II piętrze. Budynek nie posiada windy oraz nie posiada toalet dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie dotyczy naboru w celu zastępstwa osoby nieobecnej.

Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Oferta pracy - nabór".

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożonych po terminie ( liczy się data wpływu do Inspektoratu) nie będą brane pod uwagę.

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie o jej terminie.

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.

Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 412523165.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z nadzorem budowlanym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
  • Znajomość przepisów z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz rozporządzeń wykonanwczych do tych ustaw;
  • Prawo jazdy kat. B ;
  • Pozytywne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości;
  • Znajomość obowiązujacych przepisów i procedur w administracji, a także umiejętność interpretacji tych przepisów;
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kompetencje w zakresie samodzielności i inicjatywy, zdolności analitycznego myślenia, umiejętności współpracy w grupie, terminowość, umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • dobra organizacja własnej pracy, odporność na stres.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia uprawnień budowlanych;
  • Kopia prawa jazdy;
  • Kopia badań lekarskich dopuszczających do pracy na wysokości.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi