Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Obornikach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego

ul. 11 Listopada 2a
64-600 Oborniki


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Wykonywanie czynności inspekcyjno- kontrolnych,
  • 2. Rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz skarg i wniosków, a także przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie prowadzonych spraw przez Inspektorat,
  • 3. Udzielanie wyjasnień dotyczących stosowania przepisów prawnych z zakresu działania Inspektoratu,
  • 4. Opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz wniosków i zaleceń pokontrolnych,
  • 5. Wykonywanie innych zadań wynikajacych z zakresu działania Inspektoratu,
  • 6. Przeprowadzenie czynności związanych z legalizacją oraz postępowań naprawczych,
  • 7. Przeprowadzenie czynnosci związanych z zakończeniem budowy,
  • 8. Realizacja zadań zleconych przez Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego
  • 9. Przeprowadzanie postępowań w sparwie stanu tehnicznego użytkowanych obiektów budowlanych,
  • 10. Obsługa interesantów.


Warunki pracy

Praca w terenie oraz w siedzibie Inspektoratu.
Urządzenia pomiarowe
Praca przy komputerze
Reprezentacja urzędu
Wyjazdy służbowe

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie lub mailowo o kolejnych etapach naboru. Prosimy o podanie nr telefonu w CV.
2. W ofercie należy podać dane kontaktowe, a oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
4. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
5. Dodatkowe informacje pod nr 0612973137, 0612973155 lub www.bip.pinb-oborniki.pl,
6. W ciągu 2 tygodni od upływu terminu składania dokumentów, wszyscy kandydaci , którzy złożą w terminie oferty, zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu lub nie do dalszych etapów postępowania rekrutacyjnego.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie średnie budowlane,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
Znajomosć przepisów Prawa budowlanego, Prawa administracyjnego, Ustawy o Służbie Cywilnej oraz Kodesku postępowania egzekucyjnego,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 2. Uprawnienia budowlane,
  • 5. Prawo jazdy kat B,
  • 6. Umiejętność obsługi urzadzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane,
    • Kopia dokumentu prawa jazdy kat.B,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi