Praca poza siedzibą urzędu polegająca na przeprowadzaniu na terenie powiatu M. Łódź kontroli/oględzin (najczęściej jednoosobowo) trwających około 3 godzin dziennie. Do dyspozycji 4 samochody służbowe bez kierowcy; w przypadku braku prawa jazdy konieczność poruszania się środkami komunikacji miejskiej. W trakcie wykonywania czynności kontrolnych możliwa praca na wysokości i narażenie na zmienne warunki atmosferyczne. Praca biurowa - około 5 godzin dziennie. Do dyspozycji - komputer stacjonarny lub laptop. Siedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku z windą ale z barierami architektonicznymi dla osób niepełnosprawnych, tj. niedostosowane toalety, wąskie korytarze, małe, ciasne pomieszczenia biurowe.
Dodatkowych informacji udziela: Bożena Woźniak, starszy referent w Referacie Organizacyjno- Administracyjnym, tel. (42) 655-80-36 w. 16; Adres strony urzędu: www.lodz.pinb.gov.pl Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.