Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Czarnkowie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego do spraw inspekcji i kontroli oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu należącego do kompetencji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Komórka Inspekcji i Orzecznictwa

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Czarnkowie, 64-700 Czarnków, ul. Kościuszki 88

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzenie kontroli budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonywania z pozwolenia na budowę, projektem budowlanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia;
  • dokonywanie kontroli istniejących budowli, obejmujących głównie ocenę ich stanu technicznego oraz ocenę zgodności użytkowania z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi;
  • udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściowści Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
  • przygotowanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego ;
  • sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności PINB;
  • wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy prawo budowalne, zleconych przez Powiatowego Inspektora Ndzoru Budowlanego.


Warunki pracy

Praca biurowa w urzędzie oraz reprezentacja urzędu poza siedzibą podczas wyjazdów służbowych na kontrole i inspekcje w obrębie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego, samochód na wyposażeniu inspektoratu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin. Biuro usytuowane w budynku na II piętrze, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i windy. Wąskie schody i korytarze. Toaleta niedostosowana dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy
i adresata oraz dopiskiem „ oferta pracy- nr ogłoszenia”;
- Dokumenty wymagane: Curriculum Vitae zawierające oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, list motywacyjny oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Uchybienie w tym obowiązku będzie naruszało zasadę spełnienia wymagań formalnych;
- Oświadczenie w CV o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru winno być następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego będą poinformowani telefonicznie o dacie i terminie jego przeprowadzenia w ciągu 2 tygodni od dnia zakończenia naboru, dlatego prosimy podać numer telefonu kontaktowego.
- Osoby niezakwalifikowane nie zostaną zaproszone do dalszych etapów rekrutacji a ich oferty zostaną zniszczone komisyjnie w ciągu 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 67- 349-30-55 .

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów techniczno-budowlanych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  • prawo jazdy kat. B;
  • uprawnienia budowlane w pełnym lub ograniczonym zakresie;
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (Widnows, Pakiet MS Office).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dyspozycyjność i komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność
  • odporność na stres


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawo jazdy
  • kopia uprawnień budowlanych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nazdoru Budowlanego w Czarnkowie, 64-700 Czarnków, ul. Kościuszki 88

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/08/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi