Numer oferty: StPr/22/2560
Inspektor Nadzoru branży drogowej w Wydziale Dróg i Transportu Referat Utrzymania i Remontów Dróg Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku.
Zakres zadań na stanowisku pracy:
1) należyta dbałość o zapewnienie współpracy z Referatem Utrzymania i Remontów Dróg;
2) współpraca z Referatem Utrzymania i Remontów Dróg, Referatem Administrowania Pasem Drogowym oraz Zrządzającym Ruchem w zakresie między innymi lokalizacji urządzeń reklamowych, kiosków, ogródków letnich, itp.;
3) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z powierzonymi obowiązkami, w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
4) opisywanie faktur i innych dowodów księgowych w ramach realizowanych zadań;
5) opracowywanie i przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania planów rzeczowych i finansowych w zakresie remontów dróg;
6) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, w tym weryfikacja i wykazywanie usterek, które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
7) dokonywanie przeglądów oraz sporządzanie każdego roku protokołów z przeglądu stanu technicznego dróg w ustawowym terminie;
8) prowadzenie analiz i ocen w zakresie wykonawstwa celem wypracowania ostatecznej, właściwej technicznie technologii wykonania robót;
9) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami prowadzonymi w pasie drogowym w zakresie remontów, utrzymania i ochrony;
10) przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie utrzymania dróg;
11) akceptacja kosztorysów powykonawczych w zakresie technicznym, technologicznym i ilościowym;
12) koordynowanie prac związanych z nadzorowanymi robotami budowlanymi;
13) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających;
14) kontrola ilości materiałów uzyskanych z rozbiórki oraz ich zagospodarowanie do ponownego wykorzystania;
15) współpraca z zewnętrznymi zespołami nadzorującymi w zakresie koordynacji robót budowlanych;
16) dokonywanie odbiorów technicznych robót prowadzonych w pasie drogowym;
17) sporządzanie zleceń na wykonywanie badań i pomiarów niezbędnych dla oceny stanu technicznego dróg;
18) wykonywanie czynności służbowych przy pomocy programu ERGO;
19) prowadzenie ewidencji nadkładów na poszczególne zadania w zakresie w zakresie remontów dróg;
20) sporządzanie zleceń robót w zakresie remontów dróg;
21) nadzorowanie realizacji umów w ramach wykonywanych zadań;
22) przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
23) prowadzenie bieżących kontroli w terenie w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
24) podczas wykonywania czynności służbowych w terenie, w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w pasie drogi, niezwłoczne przekazywanie informacji w tym zakresie do siedziby Zarządu, w celu podejmowania natychmiastowych działań;
25) ujawnianie i kontrola usunięcia przez wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi na realizowanych zadaniach;
26) udział w komisjach odbiorowych w zakresie w zakresie remontów dróg;
27) sporządzanie sprawozdań, analiz i innych informacji z realizowanych zadań na potrzeby Referatu oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
28) przygotowywanie danych oraz dokumentacji niezbędnych do przeprowadzania postępowań dotyczących zamówień publicznych wg potrzeb Referatu;
Umiejętności i uprawnienia:
Zawód:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 4
Wymagane dokumenty: 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);3) wypełniony i własnoręcznie podpisany oryginalny kwestionariusz osobowy,4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:a) posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;c) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);d) nieposzlakowanej opinii;5) własnoręcznie podpisana klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy zawierająca wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zwartych w dokumentach aplikacyjnych, niezbędnych do realizacji procedury naboru;6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych**.6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:a) osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku, ul. Zielna 13/21, pokój nr 111 (Sekretariat);b) przesłać pocztą na adres: Miejski Zarząd Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek lubc) przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż dokumenty przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowe i Transportu we Włocławku lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 sierpnia 2022 r.(termin przyjmowania dokumentów aplikacyjnych od kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze nie może być krótszy niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o naborze na stronie BIP MZIDiT)4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku lub data stempla pocztowego.Obowiązek informacyjnyZgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L.119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku, reprezentowany przez Dyrektora MZIDiT, z siedzibą we Włocławku przy ul. Zielnej 13/21;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w MZIDiT we Włocławku możliwy jest pod numerem tel. /54/ 4116454 lub adresem email iod@mzidit.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kontroli pasa drogowego w celu:- realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru na podstawie:Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszego zatrudnienia na stanowisku urzędniczym (art. 9 ust 2 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);- archiwizacji na podstawie :ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;4) Pani/ Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej;5) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej rekrutacji, przez 4 miesiące lub do cofnięcia zgody na przetwarzanie - w zakresie jakim została udzielona. Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w wyżej wymienionym terminie zostaną przekazane do archiwum zakładowego i przechowywane zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru, dołącza się do jego akt osobowych;7) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;9) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu;10) zgodnie z art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych informacje o wyniku naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej mzidit.bipgov.net oraz tablicy informacyjnej MZIDiT przez okres co najmniej 3 miesięcy;11) podanie danych osobowych we wskazanym zakresie jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a ich nie podanie skutkować będzie niemożnością przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.