Praca w siedzibie Inspektoratu. Większość czynności wykonywana jest
w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Praca w terenie, udział w kontrolach. Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu. Konieczność rozwiązywania sytuacji konfliktowych. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe, zestaw komputerowy, elektryczne urządzenia biurowe.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Pracownikowi oferujemy: - wynagrodzenie zasadnicze w wysokości około 4100,00 zł brutto - dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - "trzynaste wynagrodzenie", - możliwość korzystania z funduszu socjalnego. Kandydat wyłoniony do zatrudnienia, będzie zobowiązany złożyć przed zawarciem umowy o pracę - zgodnie z art. 114a ust. 7 i 8 ustawy z 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne - OŚWIADCZENIE O BRAKU KONFLIKTU INTERESÓW oraz informacje o których mowa w art. 114a ust. 2 i 6. Odmowa złożenia oświadczenia i informacji stanowić będzie podstawę do odmowy nawiązania stosunku pracy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 17 86 20 545.
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.