Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/2035


Obowiązki:

1) bieżący monitoring pasów drogowych w zakresie utrzymania czystości, porządku, zajęć, stanu technicznego oraz zaistniałych awarii, w tym przygotowywanie wg potrzeb dokumentacji zdjęciowej, protokołów dokonanych czynności kontrolnych;
2) opracowywanie planów zimowego utrzymania dróg, drogowych obiektów inżynierskich, chodników i ścieżek rowerowych w pasie drogowym oraz przygotowywanie danych wyjściowych umożliwiających przeprowadzenie procedur przetargowych;
3) zlecanie i nadzorowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg, drogowych obiektów inżynierskich, chodników i ścieżek rowerowych, w tym w szczególności:
a) oczyszczanie z zalegającego śniegu;
b) likwidacja śliskości na wyznaczonych odcinkach;
4) nadzór nad realizacją prac związanych z bieżącym oraz zimowym utrzymaniem dróg, drogowych obiektów inżynierskich, chodników i ścieżek rowerowych w pasie drogowym;
5) opracowywanie planów utrzymania zieleni w pasie drogowym;
6) zlecanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem zieleni w pasie drogowym, w szczególności:
a) sprzątanie i pielęgnacja zieleni;
b) renowacja i odchwaszczanie oraz utrzymanie trawników;
c) koszenie traw i chwastów z poboczy, rowów i skarp;
d) utrzymanie żywopłotów i krzewów;
e) nasadzenia drzew;
f) prześwietlanie drzewostanów;
g) formowanie koron drzew i krzewów;
h) usuwanie drzew, w tym wynikających z zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z pasa drogowego, wydawanych w trybie określonym w ustawie o ochronie przyrody;
7) opracowywanie planów utrzymania czystości i porządku w pasie drogowym oraz przygotowywanie danych wyjściowych umożliwiających przeprowadzanie procedur przetargowych;
8) zlecanie i nadzorowanie prac związanych utrzymaniem czystości i porządku w pasie drogowym, w tym w szczególności:
a) zbieranie wszelkich nieczystości przy użyciu specjalistycznego sprzętu lub ręcznie;
b) zamiatanie poszczególnych odcinków chodników, ścieżek, dróg;
c) oczyszczanie ulic przy krawężnikach;
d) ustawianie ulicznych koszy na odpadki wraz z utrzymaniem koszy w odpowiednim stanie technicznym oraz ich systematyczne opróżnianie;
e) oczyszczanie i udrażnianie studzienek kanalizacji deszczowej;
f) odchwaszczanie chodników, ścieżek rowerowych;
9) kontrola czystości w przejściu podziemnym pod drogą krajową nr 91 przy dworcu PKP oraz dźwigów osobowych w przejściu podziemnym i przy kładkach dla pieszych;
10) wykonywanie odczytów liczników przepływu wody oraz pomiaru wysokości wód na Alei Królowej Jadwigi;
11) prowadzenie prac związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej na ulicach miasta;
12) udział w przeglądach okresowych obiektów Stopnia Wodnego organizowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej pod nieobecność pracownika wykonującego przedmiotowe czynności;
13) podczas wykonywania czynności służbowych w terenie, w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w pasie drogi, niezwłoczne przekazywanie informacji w tym zakresie do siedziby Zarządu, w celu podejmowania natychmiastowych działań;
14) nadzorowanie realizacji umów w ramach wykonywanych zadań;
15) sporządzanie protokołów odbioru prac wykonanych przez wykonawców wg potrzeb;
16) bieżąca analiza realizacji planu finansowego Zarządu w zakresie zadań powierzonych do realizacji;
17) przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych w zakresie zawartych umów i egzekucja warunków gwarancji, w tym ujawnianie i kontrola usunięcia przez wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi na realizowanych zadaniach;
18) przygotowywanie danych wyjściowych umożliwiających przeprowadzenie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań;
19) wykonywanie czynności służbowych przy pomocy systemu ERGO;
20) bieżące przekazywanie danych pracownikowi odpowiedzialnemu za aktualizowanie danych gromadzonych w bazie ERGO;
21) sporządzanie sprawozdań, analiz i innych informacji z realizowanych zadań oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
22) opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych od względem merytorycznym oraz przygotowywanie zleceń w ramach posiadanego zakresu obowiązków i czynności;
23) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z powierzonymi obowiązkami, w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
24) reprezentowanie Zarządu w kontaktach z interesantami w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych;
25) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych dotyczących pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • znajomość pakietu MS Office
  • obsługa urządzeń biurowych

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani

Pozostałe wymagania:

  • 1) wymagania niezbędne: a) wykształcenie: wyższe, średnie; b) staż pracy: przy wykształceniu wyższym - minimum 1 rok, przy wykształceniu średnim minimum 3 lata; c) znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o drogach publicznych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; d) obywatelstwo polskie; e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; f) niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; g) nieposzlakowana opinia.2) wymagania dodatkowe: a) znajomość: przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość sieci drogowej Miasta Włocławek, znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet Mircosoft Office), urządzeń biurowych, zagadnień związanych z gospodarką drzewostanem, utrzymaniem zieleni i ochroną środowiska; b) prawo jazdy kategorii B, c) umiejętności zawodowe: umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, zdolność podejmowania samodzielnych decyzji, umiejętność redagowania pism, umiejętność gospodarowania budżetem; d) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich stosowania, sumienność, postawa etyczna, bezstronność; e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.


Miejsce pracy: 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);3) wypełniony i własnoręcznie podpisany oryginalny kwestionariusz osobowy,4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:a) posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;c) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);d) nieposzlakowanej opinii;5) własnoręcznie podpisana klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy zawierająca wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zwartych w dokumentach aplikacyjnych, niezbędnych do realizacji procedury naboru;6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe**;7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę**;8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych**.6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:a) osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku, ul. Zielna 13/21, pokój nr 111 (Sekretariat);b) przesłać pocztą na adres: Miejski Zarząd Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek lubc) przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż dokumenty przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowe i Transportu we Włocławku lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 czerwca 2022 r.(termin przyjmowania dokumentów aplikacyjnych od kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze nie może być krótszy niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o naborze na stronie BIP MZIDiT)4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku lub data stempla pocztowego.Obowiązek informacyjnyZgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L.119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku, reprezentowany przez Dyrektora MZIDiT, z siedzibą we Włocławku przy ul. Zielnej 13/21;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w MZIDiT we Włocławku możliwy jest pod numerem tel. /54/ 4116454 lub adresem email iod@mzidit.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kontroli pasa drogowego w celu:- realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru na podstawie:Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszego zatrudnienia na stanowisku urzędniczym (art. 9 ust 2 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);- archiwizacji na podstawie:ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;4) Pani/ Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej;5) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej rekrutacji, przez 4 miesiące lub do cofnięcia zgody na przetwarzanie - w zakresie jakim została udzielona. Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w wyżej wymienionym terminie zostaną przekazane do archiwum zakładowego i przechowywane zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru, dołącza się do jego akt osobowych;7) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;9) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu;10) zgodnie z art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych informacje o wyniku naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej mzidit.bipgov.net oraz tablicy informacyjnej MZIDiT przez okres co najmniej 3 miesięcy;11) podanie danych osobowych we wskazanym zakresie jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a ich nie podanie skutkować będzie niemożnością przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/06/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Kadra zarządzająca, Praca Obsługa klienta

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi