Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/1951


Obowiązki:

Zadania główne:
- obsługa interesantów w zakresie przyjmowania zgłaszanych awarii i usterek
- typowanie robót remontowych
- rozliczanie robót konserwacyjnych i remontowych
- prowadzenie korespondencji z najemcami
Zadania pomocnicze:
- prowadzenie teczek technicznych budynków oraz książek obiektów budowlanych, zgodnie z warunkami i zasadami wynikającymi z ustawy prawo budowlane
-wykonywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do przeprowadzenia procedur przetargowych
Zadania okresowe:
- współpraca z Działem Eksploatacji w zakresie przyjmowania i przekazywania lokali
- udział w opracowaniu planów remontowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych na cały rok w oparciu o potrzeby wynikające z wykonanych przeglądów stanu technicznego elementów budynków
- sporządzanie informacji dla potrzeb zakładu i sprawozdawczości
Godziny pracy:7.30 - 15.30



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe 4-letnie

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (specjalność instalacyjno- inżynieryjna w zakresie instalacji wod.- kan., c.o., c.w.,)Staż pracy: przy wykształceniu wyższym technicznym - 1 rok , przy średnim technicznym -3 lata.Kwalifikacje dodatkowe: mile widziane uprawnienia budowlane i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz staż pracy w sektorze gospodarki mieszkaniowej przy administrowaniu nieruchomościami.Umiejętności: obsługa komputera - pakiet Ms-Office (Word, Excel), obsługa programu kosztorysowego Norma Pro


Miejsce pracy: Cicha 5, 10-313 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1) list motywacyjny,2) życiorys zawodowy curriculum vitae,3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy,4) kopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,5) kopie zaświadczeń/dokumentów o ukończonych kursach lub szkoleniach,6) kopie referencji (o ile kandydat je posiada),7) inne dokumenty, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy na stanowisku określonym w niniejszym ogłoszeniu o naborze,8) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Skazanych);10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;11) oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku;12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119.1 z dnia 04.05.2016 r.).13) oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego.Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie elektronicznej lub pisemnej w Zakładzie Lokali i Budynków Komunalnych z siedzibą przy ul. Cichej 5, do dnia 05.12.2022 r., w przypadku składania ofert drogą pocztową za termin jej złożenia uznaje się dzień otrzymania dokumentów aplikacyjnych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych. Na kopercie należy umieścić dopisek: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. sanitarnych.Aplikacje, które wpłyną do ZLiBK po wyżej określonym terminie i/lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie www.praca.olsztyn.eu oraz na stronie internetowej Zakładu Lokali i Budynków Komunalnych zlibk.olsztyn.euKandydaci zakwalifikowani zostaną zaproszeni na rozmowę wstępną.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/11/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi