Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0726


Obowiązki:

 prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych,
 terminowe przekazywanie faktur do zapłaty,
 dekretowanie dokumentów księgowych,
 kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym
 rozksięgowywanie wyciągów bankowych,
 bieżąca kontrola rozrachunków – uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- specjalistyczne szkolenia,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet socjalny.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa pakietu MS OFFICE

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Oczekiwania: - wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość lub pokrewne), - mile widziane doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, - znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów prawa podatkowego, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word, Excel, - dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność, - umiejętności analityczne, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - chęć pogłębiania wiedzy.


Miejsce pracy: Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny i oświadczenie RODO) na adres e-mail: i.nowicka@fordonskasm.pl do dnia 06.03.2020 r. W temacie wiadomości email proszę podać koniecznie Rekrutacja NKR. Informujemy, że Administratorem danych jest Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kleeberga 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. ZGODA na przetwarzanie danych osobowych udzielana przez osobę, której dane dotyczą ........................................................................................................ (imię i nazwisko osoby, kandydata do pracy) Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych: Fordońską Spółdzielnię Mieszkaniową 85-791 Bydgoszcz NIP 554-031-21-83, REGON 000483429 Reprezentowaną przez: Zbigniewa Sokoła Prezesa Zarządu-Dyrektora Naczelnego, Andrzeja Wyżgowskiego Z-cę Prezesa Zarządu-Z-cę Dyrektora ds. Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi. Niniejsza zgoda obowiązuje do czasu jej pisemnego odwołania lub zakończenia procesu niniejszej rekrutacji. Podaję dane osobowe dobrowolnie i świadomie w celu: Uczestniczenia w procesie rekrutacji na stanowisko Inspektora ds. Rozliczeń w Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Oświadczam, iż udostępnione administratorowi dane: imię, nazwisko, dane adresowe, wykształcenie, przebieg kariery zawodowej, posiadane uprawnienia i certyfikaty, telefon, adres mailowy są zgodne z prawdą, a także, że zapoznałem się z warunkami przetwarzania moich danych osobowych poprzez stronę www Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej i przyjmuję je do wiadomości. Bydgoszcz,..................... .................................................... (podpis osoby, której dane dotyczą)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi