#

Inspektor ds. obsługi sekretarskiej w Biurze Organizacyjnym

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Inspektor ds. obsługi sekretarskiej w Biurze Organizacyjnym

Miejsce pracy: Warszawa

OFERTA PRACY DLA OSOBY PEŁNOSPRAWNEJ LUB OOSBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Wymagania: wykształcenie: średnie, doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego (w przypadku posiadania wykształcenia wyższego nie jest to wymagane), znajomość przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne i dotyczące organizacji służby cywilnej) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Obowiązki: prowadzenie obsługi kancelaryjnej i administracyjnej Biura, przyjmowanie korespondencji kierowanej do Biura i przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi i jego zastępcy oraz jej rozdział, a także przedkładanie do podpisu dyrektora i zastępcy dyrektora dokumentów przygotowanych przez pracowników Biura, kontrola formalna i przygotowywanie korespondencji wychodzącej z Biura do wysyłki (w szczególności adresowanie, kopertowanie) lub przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, prowadzenie terminarza spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora Biura, wyszukiwanie informacji i danych potrzebnych dyrektorowi i zastępcy dyrektora Biura, wykonywanie innych czynności związanych z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Biura (w szczególności łączenie rozmów przełożonych, przekazywanie informacji, obsługa spotkań przełożonych z gośćmi, prowadzenie listy obecności oraz książki wyjść w godzinach pracy, zapewnianie zaopatrzenia Biura w materiały biurowe niezbędne do pracy). Pozostałe informacje: dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 z późn. zm.). Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 16 sierpnia 2017 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy BOR nr ogłoszenia 13807.

Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce Praca w GUNB. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze na to stanowisko. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi