• Realizacja zadań służby bhp, określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny pracy (Dz. U. Nr 109 Poz. 704 z późn. zmianami)
• Sprawowanie nadzoru oraz kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP
• Prowadzenie dokumentacji powypadkowej
• Prowadzenie rejestrów
• Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
• Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych zatrudnionych pracowników
• Współpraca z koordynatorami ds. zatrudnienia
• Wykształcenie kierunkowe BHP
• Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
• Znajomość przepisów dotyczących pracy osób niepełnosprawnych
• Mile widziane uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs pierwszej pomocy
• Uprawnienia inspektora ds. p. poż. będą dodatkowym atutem
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.