Opis stanowiska pracy


• Realizacja zadań służby bhp, określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny pracy (Dz. U. Nr 109 Poz. 704 z późn. zmianami)
• Sprawowanie nadzoru oraz kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP
• Prowadzenie dokumentacji powypadkowej
• Prowadzenie rejestrów
• Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
• Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych zatrudnionych pracowników
• Współpraca z koordynatorami ds. zatrudnienia

Wymagania

• Wykształcenie kierunkowe BHP
• Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
• Znajomość przepisów dotyczących pracy osób niepełnosprawnych
• Mile widziane uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs pierwszej pomocy
• Uprawnienia inspektora ds. p. poż. będą dodatkowym atutem

Prezentacja firmy

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca BHP / Ochrona środowiska, Praca Inne, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi