#

INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU

Wałcz, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0532


Obowiązki:

-prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);
-sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
-sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;
-porządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;
-rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;
-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;
-rozliczanie delegacji pracowniczych;
-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
-ewidencja zwolnień lekarskich;
-nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
-organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
-udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
-prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;
-współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);
-prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
-przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;
-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;
-prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;
-rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;
-koordynowanie kontroli zarządczej;
-zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;
-prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: -wykształcenie wyższe kierunkowe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, -staż pracy 3 lata, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku ds. kadr i płac, -posiadanie obywatelstwa polskiego, -posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, -niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia, WYMAGANIA DODATKOWE: -znajomość następujących aktów prawnych: a) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; b) rozporządzenia rady ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; c) ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; d) ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych; e) ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych; f) ustawy z dnia 4 marca 1994 o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych; g) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; h) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy; -biegła znajomość programu Płatnik sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, -posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.


Miejsce pracy: Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny, 2)curriculum vitae, 3)kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/53.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty - Kwestionariusz osobowy) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu, 4)oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego: -o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne, -nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 6)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, 7)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego, 8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/58.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty Klauzula o ochronie danych osobowych RODO) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru. Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą za zgodność z oryginałem, a dokumenty aplikacyjne własnoręcznym podpisem. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. 9.Miejsce i termin złożenia dokumentów: 1)Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu lub przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej Wałczu ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kadr i płac, Termin składania dokumentów 30.10.2020 r., do godziny 15 00. 2)Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane, 3)Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub drogą email, 4)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.dps.powiatwalecki.pl/, http://bip.dps.powiatwalecki.pl/), a także na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu, 5)Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela: Główny księgowy Domu Pomocy Społecznej w Wałczu Tel. 067 387 37 77. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 208 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 poz. 1282).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi