Opis stanowiska pracy
Twoje zadania na tym stanowisku:
Pozyskiwanie i zarządzanie klientami w Polsce i zagranicą
Administrowanie bazą danych klientów w oparciu o system CRM
Posprzedażowa obsługa klienta
Umawianie spotkań z klientami
Ścisła współpraca z działem Handlowym oraz wsparcie innych działów w opiece nad projektami
Poszukiwanie rozwiązań i aktywny udział w tworzeniu strategii rozwoju firmy
Wymagania
Co musisz umieć?
Wnieść swoje doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
Znać doskonale język angielski
Świetnie nawiązywać kontakty i budować dobre relacje z Klientami
Doceniać samodzielność w pracy i dobrze organizować swój czas w biurze
Bardzo dobrze znać środowisko MS Office
Wykazywać zaangażowanie
Sprawnie pracować w zespole
Prezentacja firmy
Jesteśmy polskim instytutem badawczym funkcjonującym na rynku od 1991 r....
Jesteśmy polskim instytutem badawczym funkcjonującym na rynku od 1991 r.
Opracowujemy kompleksowe pakiety badań kosmetyków. Oferujemy pełen zakres badań i analiz niezbędnych do wprowadzenia produktu na rynek polski oraz na rynki wszystkich krajów Unii Europejskiej. Wykonujemy pełen zakres badań fizykochemicznych, stabilności i kompatybilności masy z opakowaniem, mikrobiologicznych, dermatologicznych, aplikacyjnych, oświadczeń o produkcie.
W naszych laboratoriach, dysponujących najnowszymi technologiami i profesjonalnym sprzętem do pomiarów parametrów skóry, testujemy kosmetyki standardowe i specjalnego przeznaczenia, również produkty dla osób o skórze wrażliwej i kosmetyki dla dzieci. Współpracujemy z wieloma placówkami naukowymi, korzystając z doświadczenia lekarzy specjalistów z różnych dziedzin medycyny.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój