Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/06/2019.

Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

informatyk do spraw administrator systemów informatycznych Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu - Wydział Wspomagający - Zespół Łączności i Informatyki

Tarnobrzeg ul. 1 Maja 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administracja policyjnej sieci i systemów informatycznych
  • administracja stanowisk opracowywania dokumentów niejawnych
  • administracja systemów rejestracji rozmów audio i monitoringu wizyjnego
  • wykonywanie instalacji i reinstalacji oprogramowania
  • wykonywanie przeglądów okresowych oraz naprawa sprzętu i urządzeń informatycznych
  • opracowywanie stosownych procedur, instrukcji i zaleceń


Warunki pracy

Jednozmianowy system pracy. Praca związana z wysiłkiem fizyczny i wyjazdami w teren, przy monitorze ekranowym, naturalne i sztuczne oświetlenie, na wysokości do 3 metrów, obsługa urządzeń teleinformatycznych zasilanych prądem zmiennym 230 V.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
tel. 510 997 290

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy
  • doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznym
  • znajamość zasad konfiguracji oraz zarządzania aktywnymi urządzeniami sieciowymi
  • znajmość systemów operacyjnych MS Windows
  • dobra znajomość zagadnień w zakresie budowy i instalacji elementów sieci teleinformatycznych
  • zmieszkanie na terenie powiatu tarnobrzeskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia dowodu osobistego
    • książeczki wojskowej
    • prawa jazdy
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształecenie
    • zaświadczenia potwierdzające dodatkowe kwalifikacje
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    10/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca IT - Hardware / Information Systems
    do góry