Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w SzamotułachKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
informatyk do spraw ds.łączności i informatyki Jednoosobowe Stanowisko ds. Łączności i Informatyki
Komenda Powiatowa Policji w SzamotułachKomenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- 1. Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych. 2. Bieżąca pomoc w zakresie informatyki dla użytkowników stanowisk komputerowych.
- 3. Zlecanie przeglądów i napraw serwisowych sprzętu elektronicznego. 4. Pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych.
- 5. Instalowanie i czuwanie nad certyfikatami mobilnych urządzeń dostępowych. 6. Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej, technicznej i ewidencyjnej łączności.
- 7. Kontrola poprawności wykorzystania przydzielonych środków łączności oraz bieżące szkolenie i instruowanie o sposobie użytkowania. 8. Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu łączności i informatyki.
- 9. Zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały eksploatacyjne i sprzęt informatyczny. 10. Nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku
- 11. Wymiana materiałów eksploatacyjnych tzn. tonery, kasety barwiące, papier termiczny. 12. Wykonywanie zadań związanych z administrowaniem stanowiska ODN.
- 13. Dokonywanie kontroli stanu technicznego sieci oraz poprawności działania centrali wewnętrznej KPP. 14. Przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania.
- 15. Wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do Policyjnych baz danych . 16. Podłączanie komputerów oraz innych urządzeń do sieci komputerowej.
Warunki pracypraca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - powyżej 4 godzin dziennie, sztucznym oświetleniu, w siedzibie urzędu i w pozamiejscowych komórkach organizacyjnych Komendy, brak windy, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293, oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
• kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu
• wysokość mnożnika 1,4516 tj. 2782,63,- zł brutto oraz dodatek za wysługędodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293,
• zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,metody i techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna (w zależności od ilości złożonych aplikacji, zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
• dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
• nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe bez określenia
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej, korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych, koncepcyjne myślenie, komunikatywność,
- dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi, umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i ich usuwanie.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- komunikatywność, - dyspozycyjność, - samodzielność, - umiejętność pracy w zespole, - odpowiedzialność, - terminowość.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia dokumentudokumenty potwierdzające niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły