Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

informatyk

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7 , 31-007 Kraków


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządza rolami i uprawnieniami użytkowników, nadaje dostęp użytkownikom systemów ZEFIR 2 i OSOZ 2 w celu nadania właściwych uprawnień z zachowaniem zasad Polityki Bezpieczeństwa Systemów.
  • Utrzymuje i aktualizuje słowniki dziedzinowe w celu zapewnienia aktualnych danych słownikowych zgodnych z obowiązującymi przepisami.
  • Utrzymuje i pielęgnuje środowisko treningowe na potrzeby realizowanych szkoleń, utrzymuje środowisko deweloperskie w celu zapewnienia dostępu do tych środowisk oraz zachowania spójności i kompletności danych w ramach poszczególnych środowisk.
  • Przygotowuje środowisko testowe oraz przeprowadza testy produktów, w szczególności wykonuje testy jednostkowe i integracyjne zarządzanych systemów w celu umożliwienia prowadzenia testów nowych funkcjonalności oraz zidentyfikowania potencjalnych błędów wdrażanego oprogramowania.
  • Sprawuje techniczny nadzór nad architekturą, funkcjonowaniem i rozwojem systemu ZEFIR 2 i OSOZ 2 w celu zapewnienia ciągłości działania.
  • Administruje bezpieczeństwem i ciągłością działania systemów ZEFIR 2 i OSOZ 2, w celu zapewnienia wykonywania przez system jego funkcji biznesowych oraz zapewnienia optymalnej pracy użytkowników.
  • Realizuje zawarte umowy w zakresie zarządzanych centralnych systemów ZEFIR2, OSOZ2 w celu zapewnienia ciągłości działania i bezpieczeństwa zarządzanych systemów.
  • Monitoruje, eskaluje/alarmuje o przypadkach niedotrzymania parametrów SLA dla centralnych systemów informatycznych w celu kontroli nad prawidłowym realizowaniem umów z Wykonawcami zewnętrznymi oraz zapewnieniem pracy systemu w trybie pracy ciągłej.


Warunki pracy

Praca w systemie 8 godzinnym (może wystąpić sporadyczna konieczność pracy w godzinach popołudniowych), praca wymagająca wyjazdów na delegacje krajowe i zagraniczne. Praca w warunkach zagrożonych korupcją.
Przy wykonywaniu zadań niezbędna będzie:
- komunikatywność, umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji, umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
- umiejętność pracy pod presja czasu i odporność na stres,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno- biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); możliwe krajowe wyjazdy służbowe.
Pomieszczenia zakładu pracy nie uwzględniają potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt wyposażony jest w dźwig osobowy oraz toalety na każdym piętrze. Dojście do budynku poprzez schody zewnętrze. Stanowiska pracy znajdują się w pomieszczeniach biurowych z dostępem do światła dziennego jak i sztucznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Miejsce pracy stałej znajduję się na piątym piętrze w budynku.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 22357” oraz wskazać sposób kontaktowania się podczas procesu rekrutacji (tj. numer telefonu i/ lub adres poczty elektronicznej).
Kandydaci/ki spełniający/ce wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-01.
Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7 oraz portalu pracuj.pl.
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone będzie w dwóch etapach, tj. testu wiedzy (sprawdzającego umiejętności niezbędne określone w niniejszym ogłoszeniu) i rozmowy rekrutacyjnej dla kandydatów pozytywnie zakwalifikowanych po teście.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto w przedziale. 3300,00/ 4000,00 zł.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji lub do 1 roku w obszarze informatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność argumentowania
  • asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • umiejętność konsultacji kwestii drażliwych
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność definiowania wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych w ramach projektów informatycznych
  • umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji
  • umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • umiejętność redagowania pism
  • umiejętność rozmowy z trudnym klientem
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w zespołach projektowych
  • kreatywność na stanowisku pracy, przejawianie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów
  • umiejętność planowania i koordynowania współpracy komórki z zewnętrznymi dostawcami usług
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • umiejętność testowania aplikacji i weryfikacji nowych rozwiązań technicznych i biznesowych
  • znajomość bazy danych PostgreSQL
  • znajomość ITIL
  • znajomość metodyki zarządzania projektem (np. PRINCE 2)
  • znajomość narzędzi i technik modelowania procesów biznesowych (np.BPMN, UML)
  • znajomość narzędzi MS Visio, MS Project, CASE
  • znajomość procesów wytwarzania oprogramowania i dokumentacji projektowej
  • znajomość relacyjnej bazy danych MS SQL 2012
  • znajomość strukturalnego języka zapytań – SQL
  • znajomość systemu operacyjnego LINUX
  • znajomość systemu operacyjnego Windows Server 2012


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o barku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 z dnia 18 października 2006 o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972 r.)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca IT - Hardware / Information Systems

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi