Opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • bieżące wsparcie informatyczne personelu dydaktycznego i administracyjnego Uniwersytetu
  • usuwanie usterek sprzętowych w zakresie hardware i software
  • instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych z naciskiem na MS Windows i oprogramowania towarzyszącego w środowisku Active Directory
  • wykonywanie podstawowych zadań w zakresie realizacji podłączeń sieciowych

Czynności realizowane w obszarze funkcjonowania Wydziału Lekarskiego z Oddziałem Lekarsko-Dentystycznym w Zabrzu oraz Wydziału Zdrowia Publicznego w Bytomiu.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego (teoria i praktyka)
  • doświadczenie w konfiguracji stacji roboczych w środowisku Active Directory
  • dobra znajomość funkcjonowania sieci komputerowej w warstwie fizycznej
  • sumienność, dokładność, samodzielność
  • dobra organizacja pracy
  • wysoka komunikatywność
  • wysoka kultura osobista

 

Mile widziane

  • certyfikaty poświadczające umiejętności zawodowe

Prezentacja firmy

Śląski Uniwersytet Medyczny
w Katowicach

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące z możliwością przedłużenia na kolejne 3 lata
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi