Czy wiesz, że pracując w Centrum Systemów Komputerowych możesz stać się specjalista IT – najlepszym w swojej klasie? Mamy wizję i cel, oraz narzędzia aby tworzyć przyszłość – dostarczając zaawansowane rozwiązania i usługi IT jak serwery, macierze, backup, sieci ,klastry, wirtualizacja, usługi chmury jak też usługi outsourcingu IT. Szukamy energicznych i zaangażowanych osób, które razem z nami zbudują swój sukces zawodowy i finansowy. Chciałbyś się o tym przekonać ? najlepszym sposobem będzie jak zgłosisz swoją kandydaturę na stanowisko:
Informatyk - Pracownik pionu wsparcia IT
Od: Centrum Systemów KomputerowychMiejsce pracy: siedziba firmy - Dąbrowa Górnicza
Wynagrodzenie: 4 - 6 tys. zł brutto
Charakterystyka stanowiska
Czym będziesz się zajmował?
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za obsługę i realizację zadań pomocy technicznej dla użytkowników naszych klientów polegających min na:
- Zdalnej diagnostyce oraz rozwiązywaniu problemów systemowych i sprzętowych, problemów z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi oraz problemów związanych z urządzeniami sieciowymi, drukującymi i skanującymi,
- Aktualizacji oprogramowania oraz systemów operacyjnych,
- Rozwiązywaniu problemów z usługami chmury, serwerami poczty, usługami zewnętrznymi (np. bankowość elektroniczna, system Płatnika),
- Prowadzeniu dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami,
- Raportowaniem wykonanych działań do systemu zgłoszeń serwisowych.
Co powinieneś umieć?
- Wiedzieć jak wykonać szeroko pojętą diagnostykę i konfigurację systemów operacyjnych Windows,
- Konfigurować i rozwiązywać problemy z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi,
- Znać i rozumieć zagadnienia sieciowe (porty sieciowe, adresacje, routing, nat, etc),
- Znać i potrafić zastosować popularne narzędzia i aplikacje diagnostyczne: wiersza poleceń, dyskowe, systemowe,
- Potrafić wykonać instalację, konfigurację i diagnostykę urządzeń drukujących i skanujących,
- Orientować się w podstawach rozwiązań serwerowych firmy Microsoft,
- Wiedzieć co to kontroler domeny (Active Directory), do czego służy i jak pracuje.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Dociekliwości - rozwiązujesz problemy skutecznie i do końca, upewniając się, że użytkownik jest zadowolony,
- Zaradności - jesteś samodzielny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie, z sukcesem wychodząc z ciężkich sytuacji technicznych,
- Odpowiedzialności - powierzone zadania realizujesz zgodnie z najlepszymi praktykami w tym zakresie, mając na uwadze wszelkie ewentualności,
- Otwartości - jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata, otwartą na innych ludzi, którzy niekoniecznie dobrze radzą sobie z techniką,
- Dyscypliny - stosujesz się do wewnętrznych standardów i procedur,
- Ambicji - chcesz się uczyć, potrafisz wygospodarować na to czas, chcesz awansować zawodowo i finansowo.
Czego się możesz spodziewać?
- Stabilnej samodzielnej i interesującej pracy jeśli się sprawdzisz w zespole,
- Pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT obejmującymi zaawansowany sprzęt, oprogramowanie i usługi chmury (Microsoft, Vmware, Cisco, Dell, HP, Fujitsu),
- Pracy w kilkunastoosobowym zespole inżynierów informatyków,
- Dostępu do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT, które wykorzystujemy wspierając naszych klientów,
- Wszystkich narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy,
- Jasno wytyczonych obowiązków oraz zadań, jasnych zasad współpracy,
- Dostępu do szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych aby stale podnosić Twoje kwalifikację,
- Premii motywujących, uzależnionych od Twojej wiedzy, doświadczenia oraz jakości i wydajności wykonywanych prac,
- Możliwości awansu do pionu administratorów.
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i zapoznanie się z realizacją obowiązku informacyjnego RODO w zakresie rekrutacji dostępnego na stronie https://www.csk.com.pl/praca/realizacja-obowiazku-informacyjnego-rodo-w-zakresie-realizacji-procesu-rekrutacji/