Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/05/2019.

Informatyk - Pracownik działu technicznego - Helpdesk

41-300 Dąbrowa Górnicza, śląskie

Centrum Systemów Komputerowych

Opis stanowiska pracy

CENTRUM SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH

Jesteśmy nowoczesną firmą o zasięgu regionalnym z 27 letnim doświadczeniem w branży technologii informatycznych. Naszą główną dziedziną działalności jest dostarczanie profesjonalnej usługi Outsourcingu IT - Kompleksowej Obsługi Informatycznej dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W naszej pracy skupiamy się zarówno na realizacji codziennej obsługi eksploatacyjnej i pomocy użytkownikom jak też na projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu zaawansowanych technicznie rozwiązań IT, które wspomagają działalność naszych klientów. Więcej informacji na temat naszej firmy znajduje się na www.csk.com.pl. Wzmacniając swoją aktualną pozycję w regionie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Informatyk - Pracownik działu technicznego - Helpdesk

Miejsce pracy (głównie praca zdalna) przy obsłudze klientów z miast: Będzin, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Zabrze

Wynagrodzenie: 3-5 tys. zł netto

Charakterystyka stanowiska

Czym będziesz się zajmował?

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za obsługę i realizację zadań pomocy technicznej dla użytkowników naszych klientów polegających min na:

  • zdalnej diagnostyce oraz rozwiązywaniu problemów systemowych i sprzętowych, problemów z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi oraz problemów związanych z urządzeniami sieciowymi, drukującymi i skanującymi
  • aktualizacji oprogramowania oraz systemów operacyjnych
  • rozwiązywaniu problemów z usługami chmury, serwerami poczty, usługami zewnętrznymi (np. bankowość elektroniczna, system Płatnika)
  • prowadzeniu dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami
  • raportowaniem wykonanych działań do systemu zgłoszeń serwisowych.

Wymagania

Co powinieneś umieć?

  • wiedzieć jak wykonać szeroko pojętą diagnostykę i konfigurację systemów operacyjnych Windows,
  • konfigurować i rozwiązywać problemy z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi,
  • znać i rozumieć zagadnienia sieciowe (porty sieciowe, adresacje, routing, nat, etc),
  • znać i potrafić zastosować popularne narzędzia i aplikacje diagnostyczne: wiersza poleceń, dyskowe, systemowe,
  • potrafić wykonać instalację, konfigurację i diagnostykę urządzeń drukujących i skanujących,
  • orientować się w podstawach rozwiązań serwerowych firmy Microsoft,
  • wiedzieć co to kontroler domeny (Active Directory), do czego służy i jak pracuje,
  • posiadać prawo jazdy kat B wraz z doświadczeniem oraz dyspozycyjny samochód.

Jakich cech oczekujemy u Ciebie?

  • Cierpliwości – potrafisz rozmawiać z użytkownikiem nie będącym informatykiem,
  • Empatii – potrafisz zrozumieć problem i oczekiwania użytkownika oraz pomóc mu go rozwiązać,
  • Dociekliwości - rozwiązujesz problemy skutecznie i do końca, upewniając się, że użytkownik jest zadowolony,
  • Zaradności – jesteś samodzielny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie, z sukcesem wychodząc z ciężkich sytuacji technicznych,
  • Odpowiedzialności - powierzone zadania realizujesz zgodnie z najlepszymi praktykami w tym zakresie, mając na uwadze wszelkie ewentualności,
  • Otwartości - jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata, otwartą na innych ludzi, którzy niekoniecznie dobrze radzą sobie z techniką,
  • Dyscypliny – stosujesz się do wewnętrznych standardów i procedur,
  • Ambicji - chcesz się uczyć, potrafisz wygospodarować na to czas, chcesz awansować zawodowo i finansowo.

Czego się możesz spodziewać?

  • stabilnej, samodzielnej i interesującej pracy jeśli się sprawdzisz w zespole,
  • pracy w trybie zdalnym, jeżeli po kilku miesiącach wykażesz się wiedzą, doświadczeniem i odpowiedzialnością,
  • pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT obejmującymi zaawansowany sprzęt, oprogramowanie i usługi chmury (Microsoft, Vmware, Cisco, Dell, HP, Fujitsu),
  • realizacji zleceń dla naszych klientów, którymi są wiodące w swoich branżach i nowoczesne firmy,
  • pracy w kilkunastoosobowym zespole inżynierów informatyków,
  • intensywnej nauki w okresie pierwszych 2-3 miesięcy,
  • dostępu do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT, które wykorzystujemy wspierając naszych klientów,
  • wszystkich narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy,
  • jasno wytyczonych obowiązków oraz zadań, jasnych zasad współpracy,
  • dostępu do szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych aby stale podnosić Twoje kwalifikację
  • rotacyjnych godzin pracy (7-15, 8-16, 9-17) od poniedziałku do piątku
  • równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
  • premii motywujących, uzależnionych od Twojej wiedzy, doświadczenia oraz jakości i wydajności wykonywanych prac,
  • awansu do działu administratorów, po minimum 3 letniej praktyce, ukończeniu wymaganych szkoleń oraz wykazaniu się odpowiednimi cechami osobowości.

Prosimy, abyś zastosował się do poniższych wytycznych dotyczących wysyłanych dokumentów:

  • Plik CV i LM załączyć jako pojedynczy dokument w formacje PDF (mkas 2 strony A4)
  • Plik proszę nazwać: Nazwisko_Imię_HELPDESK_201901.pdf
  • Prosimy o informacje dotyczące posiadanych umiejętności wraz ze stopniem biegłości w skali od 1 do 5 (1 - bardzo słabo - podstawowe informacje i doświadczenie; bardzo dobrze - dobra znajomość danej dziedziny i duże doświadczenie)
  • W przypadku posiadanego doświadczenia, prosimy o opisanie 3 ostatnich miejsc pracy wraz z zakresem faktycznie realizowanych obowiązków oraz okresu zatrudnienia

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Rozmowy kwalifikacyjne poprzedzimy testami technicznymi.

Prezentacja firmy

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą informatyczną. Naszą główną dziedziną... działalności jest dostarczanie zaawansowanych rozwiązań IT (serwery, macierze, backup, sieci, usługi chmury) oraz towarzyszących im usług wdrożeniowych (klastry, wirtualizacja, usługi chmury) jak też usług outsourcingu IT dla klientów biznesowych. Z naszymi klientami tworzymy długofalowe relacje pomagając im rozwijać i eksploatować bezpieczne, funkcjonalne i wydajne systemy informatyczne, z pomocą których mogą efektywniej organizować swój biznes oraz optymalnie wykorzystywać zasoby IT. Priorytety naszego działania to wysoka jakość, profesjonalizm oraz elastyczność. Nasz zgrany zespół budują doświadczeni specjaliści, którzy dzięki bliskiej współpracy ze światowymi liderami branży (Dell EMC, Fujitsu, Microsoft, Vmware, CISCO, APC) dobierają, projektują, wdrażają i utrzymują zaawansowane technicznie rozwiązania IT. To dzięki naszym pracownikom, dobrej atmosferze pracy, ich zaangażowaniu i ciągłym podnoszeniu umiejętności jesteśmy w stanie osiągać wciąż nowe sukcesy.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Przedział wynagrodzenia:
4.000,00 zł - 7.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - ERP , Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry