Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/02/2019.

Informatyk - Pracownik działu technicznego - Helpdesk

41-300 Dąbrowa Górnicza, śląskie

Centrum Systemów Komputerowych

Opis stanowiska pracy

CENTRUM SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH

Jesteśmy nowoczesną firmą o zasięgu regionalnym z 27 letnim doświadczeniem w branży technologii informatycznych. Naszą główną dziedziną działalności jest dostarczanie profesjonalnej usługi Outsourcingu IT - Kompleksowej Obsługi Informatycznej dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W naszej pracy skupiamy się zarówno na realizacji codziennej obsługi eksploatacyjnej i pomocy użytkownikom jak też na projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu zaawansowanych technicznie rozwiązań IT, które wspomagają działalność naszych klientów. Więcej informacji na temat naszej firmy znajduje się na www.csk.com.pl. Wzmacniając swoją aktualną pozycję w regionie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Informatyk - Pracownik działu technicznego - Helpdesk

Miejsce pracy (głównie praca zdalna) przy obsłudze klientów z miast: Będzin, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Zabrze

Wynagrodzenie: 3-5 tys. zł netto

Charakterystyka stanowiska

Czym będziesz się zajmował?

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za obsługę i realizację zadań pomocy technicznej dla użytkowników naszych klientów polegających min na:

  • zdalnej diagnostyce oraz rozwiązywaniu problemów systemowych i sprzętowych, problemów z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi oraz problemów związanych z urządzeniami sieciowymi, drukującymi i skanującymi
  • aktualizacji oprogramowania oraz systemów operacyjnych
  • rozwiązywaniu problemów z usługami chmury, serwerami poczty, usługami zewnętrznymi (np. bankowość elektroniczna, system Płatnika)
  • prowadzeniu dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami
  • raportowaniem wykonanych działań do systemu zgłoszeń serwisowych.

Wymagania

Co powinieneś umieć?

  • wiedzieć jak wykonać szeroko pojętą diagnostykę i konfigurację systemów operacyjnych Windows,
  • konfigurować i rozwiązywać problemy z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi,
  • znać i rozumieć zagadnienia sieciowe (porty sieciowe, adresacje, routing, nat, etc),
  • znać i potrafić zastosować popularne narzędzia i aplikacje diagnostyczne: wiersza poleceń, dyskowe, systemowe,
  • potrafić wykonać instalację, konfigurację i diagnostykę urządzeń drukujących i skanujących,
  • orientować się w podstawach rozwiązań serwerowych firmy Microsoft,
  • wiedzieć co to kontroler domeny (Active Directory), do czego służy i jak pracuje,
  • posiadać prawo jazdy kat B wraz z doświadczeniem oraz dyspozycyjny samochód.

Jakich cech oczekujemy u Ciebie?

  • Cierpliwości – potrafisz rozmawiać z użytkownikiem nie będącym informatykiem,
  • Empatii – potrafisz zrozumieć problem i oczekiwania użytkownika oraz pomóc mu go rozwiązać,
  • Dociekliwości - rozwiązujesz problemy skutecznie i do końca, upewniając się, że użytkownik jest zadowolony,
  • Zaradności – jesteś samodzielny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie, z sukcesem wychodząc z ciężkich sytuacji technicznych,
  • Odpowiedzialności - powierzone zadania realizujesz zgodnie z najlepszymi praktykami w tym zakresie, mając na uwadze wszelkie ewentualności,
  • Otwartości - jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata, otwartą na innych ludzi, którzy niekoniecznie dobrze radzą sobie z techniką,
  • Dyscypliny – stosujesz się do wewnętrznych standardów i procedur,
  • Ambicji - chcesz się uczyć, potrafisz wygospodarować na to czas, chcesz awansować zawodowo i finansowo.

Czego się możesz spodziewać?

  • stabilnej, samodzielnej i interesującej pracy jeśli się sprawdzisz w zespole,
  • pracy w trybie zdalnym, jeżeli po kilku miesiącach wykażesz się wiedzą, doświadczeniem i odpowiedzialnością,
  • pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT obejmującymi zaawansowany sprzęt, oprogramowanie i usługi chmury (Microsoft, Vmware, Cisco, Dell, HP, Fujitsu),
  • realizacji zleceń dla naszych klientów, którymi są wiodące w swoich branżach i nowoczesne firmy,
  • pracy w kilkunastoosobowym zespole inżynierów informatyków,
  • intensywnej nauki w okresie pierwszych 2-3 miesięcy,
  • dostępu do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT, które wykorzystujemy wspierając naszych klientów,
  • wszystkich narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy,
  • jasno wytyczonych obowiązków oraz zadań, jasnych zasad współpracy,
  • dostępu do szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych aby stale podnosić Twoje kwalifikację
  • rotacyjnych godzin pracy (7-15, 8-16, 9-17) od poniedziałku do piątku
  • równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
  • premii motywujących, uzależnionych od Twojej wiedzy, doświadczenia oraz jakości i wydajności wykonywanych prac,
  • awansu do działu administratorów, po minimum 3 letniej praktyce, ukończeniu wymaganych szkoleń oraz wykazaniu się odpowiednimi cechami osobowości.

Prosimy, abyś zastosował się do poniższych wytycznych dotyczących wysyłanych dokumentów:

  • Plik CV i LM załączyć jako pojedynczy dokument w formacje PDF (mkas 2 strony A4)
  • Plik proszę nazwać: Nazwisko_Imię_HELPDESK_201901.pdf
  • Prosimy o informacje dotyczące posiadanych umiejętności wraz ze stopniem biegłości w skali od 1 do 5 (1 - bardzo słabo - podstawowe informacje i doświadczenie; bardzo dobrze - dobra znajomość danej dziedziny i duże doświadczenie)
  • W przypadku posiadanego doświadczenia, prosimy o opisanie 3 ostatnich miejsc pracy wraz z zakresem faktycznie realizowanych obowiązków oraz okresu zatrudnienia

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Rozmowy kwalifikacyjne poprzedzimy testami technicznymi.

Prezentacja firmy

Centrum Systemów Komputerowych

Jesteśmy nowoczesną firmą informatyczną o... zasięgu regionalnym z 24 letnim doświadczeniem w branży technologii informatycznych. Naszą główną dziedziną działalności jest dostarczanie zaawansowanych rozwiązań klasy enterprise oraz kompleksowa obsługa informatyczna.
Od samego początku swój rozwój wiążemy z segmentem małych i średnich przedsiębiorstw.
Szeroki profil działalności umożliwia nam wykonywanie optymalnych ekonomicznie rozwiązań, które w pełni odpowiadają oczekiwaniom naszych klientów.
Firma zatrudnia doświadczonych specjalistów i dba o ciągłe podnoszenie ich kwalifikacji. Ścisła współpraca z największymi dostawcami rozwiązań i producentami sprzętu pozwala nam dysponować unikalnymi możliwościami realizacyjnymi.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Przedział wynagrodzenia:
4.000,00 zł - 7.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - ERP , Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
Zapisz ofertę
do góry