Zakres podstawowych obowiązków:
• I i II linia wsparcia użytkowników w siedzibie klienta - telefoniczne i zdalne rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem. Zgłoszeń telefonicznych może być około 25 dziennie i będą dotyczyć problemów z działaniem aplikacji i sprzętu (głównie aplikacje MS Outlook, VPN, MS Office, Lotus Notes)
• Weryfikacja i przydzielanie zarejestrowanych zgłoszeń do II linii wsparcia
• Współpraca z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów
• Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
• Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego
• Umiejętność szybkiej i precyzyjnej diagnostyki uszkodzonego sprzętu
• Znajomość zagadnień sieciowych LAN oraz diagnozowania podstawowych problemów w jej działaniu
• Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu klasy PC
• Znajomość systemów operacyjnych Windows, Lotus Notes, VPN, Active Directory, MS Office
• Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
Oferujemy:
• Umowę zlecenie, staż lub praktyki
• Możliwość rozwoju w obszarze IT
• Miłą atmosferę pracy
• Elastyczne godziny (7:30 – 18:00)
W celu przyśpieszenia rekrutacji do oferty można dołączyć informacje:
1. Kiedy najszybciej może Pan/Pani zacząć pracę?
2. Znając powyższe założenia proszę o podanie przybliżonych minimalnych oczekiwań finansowych netto.
3. Kiedy i w jakich godzinach mogę się kontaktować?
4. Jeśli praca miałaby być na część etatu to proszę podać grafik dostępności
5. Jeśli są jakieś pytania to proszę je zadać.
Usługi IT.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.