Infolinia przychodząca 3300 netto - 2 miesięczny projekt
Miejsce pracy: WarszawaZADANIA:
• bieżący kontakt z klientami poprzez obsługę telefoniczną oraz e-mailową, zgodnie z przyjętymi standardami firmy,
• prowadzenie rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowych
• budowanie relacji z Klientami, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
• pomoc każdemu klientowi, nawet jeżeli ten nie do końca potrafi sprecyzować swoje potrzeby, -
bycie opiekunem klienta - doradzanie we wszelkich kwestiach związanych z realizowaną usługą,
• zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zleceń klientów,
• współdziałanie w procesie rozpatrywania reklamacji.
WYMAGANIA:
• doświadczenie w obsłudze klienta oraz budowaniu partnerskich relacji z klientami,
• wysoka sprawność w telefonicznej oraz mailingowej obsłudze klienta,
• komunikatywność oraz umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną,
• dbałość o zachowanie standardów i jakości swojej pracy,
• energia do działania i kreatywne podejście do rozwiazywania problemów.
OFERUJEMY:
• mentoring, szkolenia i wymiana wiedzy,
• konkurencyjne wynagrodzenie,
• warsztaty i spotkania integracyjne,
• Playroom & fun,
• możliwość realnego wpływu na tworzenie projektów,
• pracę z ludźmi, którzy lubią to, co robią