Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
II linia wsparcia technicznego z językiem angielskim
II linia wsparcia technicznego z językiem angielskim
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy dostarczającej sprzęt, oprogramowanie oraz usługi dla banków oraz sieci sklepów detalicznych.
Do Twoich zadań będzie należało:
• udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT
• zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych, oprogramowania, sprzętu oraz sieci teleinformatycznej
• rozwiązywanie incydentów w oparciu o analizę logów systemowych i aplikacyjnych oraz innych dostępnych danych
• współpraca z 3 linią wsparcia, developerami i architektami aplikacji przy rozwiązywaniu globalnych incydentów
U kandydatów zwracamy uwagę na:
• biegłą znajomość języka angielskiego (min B2)
• znajomość i doświadczenie w pracy z TCP/IP, DNS, DHCP, Active Directory
• znajomość Windows Server 2008 R2 / 2012 R2, Windows 7 / 8
• doświadczenie z Microsoft SQL Server 2008 - 2014
• doświadczenie w środowisku Powershell
• znajomość diagnostyki sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
• gotowość do pracy zmianowej
Nasz klient zapewnia:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
• prywatne ubezpieczenie medyczne
• kartę Multisport
• 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
• kursy językowe
• profesjonalne szkolenia