Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
I linia wsparcia (hiszpański)
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Poszukujemy pracownika dla miedzynarodowej firmy z branży IT. Jeśli chciałbyś / chciałabyś rozpocząć karierę zawodową w globalnej firmie i wykorzystywać znajomość języka hiszpańskiego - mamy dla Ciebie idealną pracę! Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za: przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników, współpracę z kolejnymi liniami wsparcia (inżynierowie serwisu, druga linia wsparcia), udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie użytkowników o postępach prac.
Nasz Klient zapewnia
-wynagrodzenie: 4250 – 4750zł brutto , -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio przez pracodawcę), -okazję do wyspania się rano i rozpoczynania pracy po godzinie 12 :), -bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie, kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, -brak dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania, rozwój w obszarze IT (objęte stanowisko jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT), wiedzę – doświadczenie jest mile widziane, ale w razie potrzeby, wszystkiego Cię nauczymy- zapewniamy szkolenie od 2 tygodni w zwyż.
U Kandydatów zwracamy uwagę na
- biegła znajomość języka hiszpańskiego (warunek konieczny), - komunikatywna znajomość języka angielskiego (do komunikacji wewnętrznej w firmie), - znajomość systemów Windows na poziomie administracyjnym.
I linia wsparcia (hiszpański)
Miejsce pracy / Location Warszawa
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking forward to meeting Candidates who
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?