#

I linia wsparcia/Helpdesk

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

I linia wsparcia/Helpdesk

Warszawa
I linia wsparcia/Helpdesk
Warszawa
NR REF.: 1109413

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla jednego z naszych Klientów – branża telekomunikacyjna – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
I Linia Wsparcia/Helpdesk

Lokalizacja: Warszawa
Realizacja: współpraca długofalowa B2B


Poziom doświadczenia: 6 miesięcy-1 rok

Zadania:
  • Zajmowanie się utrzymaniem I linii wsparcia na lokalnym środowisku wspieranie oraz realizacja zagranicznych ticketów oraz stały kontakt telefoniczny i mailowy (Grecja, Niemcy)
  • Rozwiązywanie i eskalacja incydentów oraz awarii informatycznych
  • Wsparcie procesu zarządzania problemami rozwój i utrzymanie aktualności bazy wiedzy

Wymagania:
  • Pierwsze doświadczenie we wsparciu na I Linii Wsparcia, bądź w innych obszarach IT/Telco
  • Podstawowej wiedzy dotyczącej zagadnień z obszaru sieci LAN/WAN
  • Znajomośc aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym (Open Office, MS Office)
  • Umiejętnośćrozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności w działaniu
  • Angielski B2/C1

Oferujemy:

  • Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport
  • Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych
  • Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi