Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/09/2019.

Opis stanowiska pracy

HR Support
Kraków
NR REF.: 1119170


HR Support (Onboarding Coordinator) will provide excellent customer service and support to managers and new hires from time of offer acceptance through first 30 days of employment.

Main responsibilities:

  • Gather onboarding set-up requirements.
  • Creating business Id and network accounts.
  • Being a resource for the new employee through touchpoints, email correspondence, and support in using their new employee tools.
  • Collecting and submitting new hire paperwork.


Your profile

  • Good knowledge of MS Office package.
  • Experience in HR or customer service related area.
  • Proactive, client orientated and accurate problem solving attitude.
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • Fluent English (C1 Level)

Our offer

  • Working hours: 2-10 p.m.
  • Friendly atmosphere in workplace and possibility to develop.
  • Temporary contract (with possibility to extension).

If this offer is for you - Apply now and sent us your up-to-date CV.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry