Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/06/2018.

HR Specialist

Wrocław, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Specialist
Wrocław
NR REF.: 1105973


Your new company

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży ubezpieczeń i reasekuracji poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko HR Specjalisty.


Your new role

Na tym stanowisku do głównych obowiązków należy zajmowanie się pełnym cyklem życia pracownika (zatrudnienie, zakończenie współpracy, transfery, awanse) we współpracy z HR Business Partnerem oraz lokalnymi HR Managerami i specjalistą ds. payrollu. Do obowiązków należeć będzie również bycie pierwszym punktem kontaktowym dla pracowników organizacji w kwestiach związanych z twardym HR, administrowanie danych pracowniczych w systemie. Ponad to rola ta zawiera w sobie odpowiedzialność związaną z onboardingiem nowych pracowników firmy, zajmowaniem się systemami benefitów pracowniczych, pozostając w stałym kontakcie z działem "miękkiego" HR.


What you'll need to succeed

Na tym stanowisku najlepiej sprawdzą się osoby posiadające pierwsze doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku (może być w formie stażu lub praktyk), płynnie posługująca się językiem angielskim w mowie i piśmie.


What you'll get in return

Nasz klient oferuje możliwość pracy w międzynarodowym środowisku renomowanej firmy ubezpieczeniowej, możliwość pogłębienia swojego doświadczenia zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów.


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry