W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Specialist
Miejsce pracy: WarszawaFour our client - the company which belongs in the healthcare medical industry we are seeking a motivated candidate to fill the role of:
HR Specialist
In your new role you will report to the Senior Manager HR and work closely with the HR Business Partners
Your tasks include:
- coordinating work to execute HR processes (e.g., talent reviews, annual salary increase process)
- preparing HR related reports
- managing participation in talent and culture programs
- coordinating the annual Performance Excellence Awards
- supporting HR BP in different areas as payroll, HR reporting, Legal
Requirements:
- completed degree in HR, sociology, education, psychology or similar.
- very good knowledge of MS Office, including the creation of complex documents (e.g. mail merge), the creation of complex spreadsheets (e.g. VLOOKUP) and the preperation of presentations.
- experience in creating reports, evaluating, processing, and presenting data in a variety of usable formats
- good communication skills
- fluent Polish and English language skills
Benefits:
- private health care and sport card
- holiday allowance
- meal vouchers
- being a part of an exciting team with a forward thinking and strategical approach to HR activities