Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/11/2018.

HR Specialist

Piekary Śląskie, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Specialist
Piekary Śląskie
NR REF.: 1113236

Dla naszego klienta, przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej, z biurem zlokalizowanym w Piekarach Śląskich, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. HR.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie dla kadry Spółki w procesach rekrutacji, zatrudnienia, wdrożenia, oceny pracowników i zwolnienia, a także za terminowe opracowanie planu podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników oraz wspieranie kierownictwa w jego realizacji oraz monitorowanie jego wykonania. Poza tym specjalista ds.HR będzie odpowiadał również za tworzenie, wdrażanie oraz monitorowanie procesów i procedur wewnętrznych.

Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: podejmowanie działań w kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Spółki zgodnie z zatwierdzonym planem, prowadzenie procesu rekrutacji, zatrudnienia i adaptacji, oceny i zwolnień pracowników w firmie oraz uczestniczenie w tworzeniu budżetu i monitorowanie jego wykonania. Pracownik ten będzie również odpowiedzialny za tworzenie pozytywnego wizerunku pracodawcy, dbanie o komunikację wewnętrzną, a także organizowanie eventów, wycieczek, integracji dla pracowników.

Idealny kandydat powinien mieć minimum średnie wykształcenie, ok.2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, a także mieć wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne cechować się dokładnością i komunikatywnością.

Zainteresowane osoby, zachęcamy do aplikowania!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry